Hlavní navigace

Placená televize v USA stále ztrácí předplatitele

Bohumil Herwig

Největší poskytovatelé reprezentující asi 95 % trhu opět vykazují, podle LRG, v tradičně slabém druhém čtvrtletí 2017 pokles.

Doba čtení: 1 minuta

Podle Leichtman Research Group (LRG) má 64 % amerických domácností nějakou službu VoD, přesněji řečeno SVoD (Subscription-based VoD), tj. předplatitelskou. Jde zejména o Amazon Prime, Netflix a/nebo Hulu. Klasické placené televizní služby (Pay-TV) však podle průzkumu Leichtman Research zveřejněného včera stále ztrácejí.

Skupina největších poskytovatelů placené televizní služby, které se průzkum týkal, má asi 92,6 mil. předplatitelů a jde jak o poskytovatele kabelového a satelitního signálu, tak o telefonní a internetové společnosti.

NAPSALI JSME: V Česku se kupují televizory se stále větší úhlopříčkou

Odložená sledovanost svědčí tematickým stanicím a přitahuje mladší diváky

Sony uvedlo streamovací službu Ultra. Zatím pro USA

Brand 2018 Lovebrand

Zmiňovaní největší poskytovatelé Pay-TV ve druhém čtvrtletí 2017, podle Leichtman Research Group, ztratili okolo 655 000 předplatitelů, což ale představuje – oproti stejnému období v roce 2016 – mírný pokles. Tam šlo o 715 000 předplatitelů.

Pokud se podíváme, kdo ztrácel nejvíce, zdaleka nejhůře na tom jsou poskytovatelé satelitních služeb (435 000 předplatitelů), telefonní společnosti ztrácejí 270 000 a šest největších poskytovatelů kabelového vysílání 190 000 předplatitelů.

Našli jste v článku chybu?