České televizi se on-air kampaň související s loňskou soutěží Zachraňte duhu povedla. Veřejnoprávní médium už letos díky svému dětskému kanálu Déčko, který odstartoval v roce 2013, uspělo. V březnu bylo oceněno za propojování vysílání, on-line platforem, komunikace a marketingu v rámci evropské soutěže v oblasti kreativity v médiích PromaxBDA 2015. Tentokrát se Česká televize pokusí zabodovat na mezinárodním poli, a to v rámci Promax BDA Global Excellence Awards. Déčko konkrétně zaujalo odbornou porotu díky originálnímu propojení marketingové podpory.
K TÉMATU: Česká televize uspěla v prestižní kreativní soutěži, bodovala i Classica od Skylinku
Je fantastické, kolik rodin se loni v létě zapojilo do soutěže Zachraňte duhu. Jsme samozřejmě hrdí na ocenění, která tento projekt získává na mezinárodním poli, ještě o něco větší radostí je ale vidět, že se nám díky úzké spolupráci s týmem Nových médií i celého ČT :D podařilo zvednout děti ze židlí a celé prázdniny je bavit při pátrání po zloduchovi Černobílovi,
uvedla ředitelka marketingu České televize Denisa Kollárová. Výroční Promax BDA Promotion, Marketing and Design Global Excellence Awards 2015 se budou v Los Angeles konat 11. června.