Necelé dva měsíce po startu komerčního vysílání televize přes pevnou telefonní linku (IPTV) od Telefóniky O2 Czech Republic stoupl počet jeho předplatitelů na pět tisíc. Na konferenci Tel.con 2006 to oznámil Michal Táborský, produktový manažer Telefóniky pro službu O2 TV. Ke konci října firma oznámila, že za první měsíc vyřídila tři a půl tisíce žádostí o zavedení IPTV.
Největší nárůst zájmu očekáváme v období Vánoc, na které připravujeme masivní reklamní kampaň,
oznámil Táborský. Telefónica O2 rovněž zveřejnila výsledek průzkumu, ve kterém zjišťovala zájem svých zaměstnanců zapojených do pilotního projektu IPTV o další doplňkové služby. Nejpopulárnější je podle Táborského domácí videopůjčovna, poté elektronický programový průvodce (EPG), rodičovský klíč a TV Archiv.
U televizního archivu, který divákům umožňuje přehrát vybrané televizní pořady za poslední týden, O2 TV zatím uzavřela dohodu o využívání programové nabídky ČT 1 a ČT 2. Jednáme také s Primou. Nabídka je ale omezená, nemůžeme například nabízet zpravodajství. V Událostech se totiž objevují záběry zahraničních zpravodajských agentur a k nim nemáme právo,
vysvětlil Táborský.