140 tisíc zákazníků měla ke konci třetího čtvrtletí placené digitální televize přes pevnou linku od společnosti Telefónica, služba O2TV. Oproti prvnímu letošnímu pololetí si polepšila o jeden tisíc klientů, což je stejná situace jako v předchozím čtvrtletí. Provozovatel to považuje za úspěch. Počet zákazníků služby O2 TV dosáhl na konci září 2012 výše 140 tisíc, meziročně o 7,0 % více, což představuje významný výsledek na stagnujícím trhu placené televize v České republice,
uvedla Telefónica ve zprávě o finančních výsledcích za třetí čtvrtletí 2012.
K TÉMATU: O2TV zvýšila počet zákazníků na 139 tisíc, polepšila si však jen o tisícovku
Zájem o placené televizní služby v Česku stagnuje. Například společnost UPC Česká republika přišla ve třetím čtvrtletí o deset tisíc zákazníků kabelové televize, a to ať už digitální nebo analogové. Podrobnosti přinesl server DigiZone.cz ve včerejší zprávě. Operátoři se snaží zákazníky udržet kombinovanými balíčky, v nichž nabízejí i další služby, především připojení k internetu. Méně žádané jsou hlasové služby, i když u tzv. Triple-play, tedy placené televize, připojení k internetu a pevné telefonní linky operátoři nabízejí nejvýraznější slevy.