Google se v srpnu 2015 podílel 63,8 % na trhu vyhledávání v USA a oproti předchozímu měsíci jde o další (mírný) pokles. Maximum 67,6 % přitom pochází z loňského roku, od té doby podíl Googlu klesá, zatímco Microsoft velmi nepatrně získává.
Je podstatné si uvědomit, že jde o vyhledávání na počítačích, přičemž se vyhledávání výrazně přesouvá na mobilní zařízení, kde je mechanismus i cesty hledání podstatně jiné, ale hlavně v datech od comScore nezohledněné.
Mobilní vyhledávání by přitom mělo znamenat, alespoň co se objemu týče, prakticky stejně velký trh, ne-li větší (v květnu Google informoval, že mobily ve vyhledávání už v deseti zemích předčily počítače).
Na konci července Microsoft uvedl na trh Windows 10, takže srpen byl ve znamení migrace desítek milionů počítačů, tabletů a notebooků na novou verzi operačního systému. V té Microsoft prosazuje vyhledávání přes Bing, včetně snah přednastavit uživatelům nový Microsoft Edge jako výchozí prohlížeč. Nelze ale říci, že by se to nějak zvlášť projevilo – vzestup o 0,2 bodu je příliš malý.