Slovenská televize Dajto má za sebou osmnáct měsíců, tedy rok a půl existence, a vedení společnosti Markíza Slovakia si řeklo, že je třeba při této příležitosti posílit povědomí o tomto programu a přichystalo pro něj kompletně nový vizuál. Poprvé ho uvidí diváci na obrazovce v pondělí 24. února, na webu DigiZone.cz ho však zveřejňujeme už dnes, v pátek 21. února. Markíza chce změnou vizuálu dát mimo jiné najevo, že právě po osmnácti měsících vysílání má Dajto v programovém spektru své pevné místo.
K TÉMATU: Markíza ukázala nové logo kanálu Dajto, rebranding grafiky chystá na pondělí
Po úspěšném startu televize vyrostla, dospěla a zaslouží si „nový kabát“ – grafiku, která bude ještě lépe komunikovat její přednosti a cíle,
uvedlo vedení televize. Nejvýraznějším rysem je důraz na dominantní žlutou barvu, která je atraktivní a výrazná. Má symbolizovat radost, aktivitu, dynamiku a sebevědomí, které úzce souvisí se zaměřením televize. Změny se projeví i v zjednodušení struktury grafiky, která využívá princip členění diagonální linií. Cílem nového vizuálu je vysílání ještě více zatraktivnit a zvýraznit jeho zaměření.
Realizační tým:
- Creative director: Roman Kettner
- Art director: Jaroslav Jenča
- Designer / Animation: Jozef Koháry