Hlavní navigace

Podnik ušetřil přes Internet 15 milionů

17. 2. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Zhruba 15 milionů korun uspořila společnost Nová huť při loňském nákupu materiálu a surovin za 140 milionů korun prostřednictvím elektronických aukcí oproti klasickému nákupu. Premiérový e-mailový nákup podnik uskutečnil v prosinci 2001. Dosud uskutečnil zhruba pět desítek aukcí v objemu kolem 160 milionů. (Více)

Zhruba 15 milionů korun uspořila společnost Nová huť při loňském nákupu materiálu a surovin za 140 milionů korun prostřednictvím elektronických aukcí oproti klasickému nákupu. Premiérový e-mailový nákup podnik uskutečnil v prosinci 2001. Dosud uskutečnil zhruba pět desítek aukcí v objemu kolem 160 milionů. (Více)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).