Hlavní navigace

Názory k článku Podvodná přesměrování na linky začínající 972, 973 a 974

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 9. 2005 12:27

    hkmaly (neregistrovaný)
    Opravdu se mi jeste nestalo, ze by me nekdo presmeroval pripojeni k internetu na telefon ... nestalo se mi to ani ve skole (s pripojenim optickym kabelem), ani doma (kabel od kabelove televize). K cemu je ta anketa dobra, kdyz pro takove pripady nema zvlastni kolonku ?
  • 27. 9. 2005 12:55

    MoB (neregistrovaný)
    Tak nehlasujte - anketa je evidentně jenom a pouze pro dial-upáky. Proč ne, ostatně přesměrování vašeho připojení na kabelovce ani nikoho nezajímá :-) tím spíš, že to není předmětem tohoto článku.
  • 27. 9. 2005 22:14

    Karl (neregistrovaný)
    V kvetech byla ted anketa ohledne menstruace a jejiho vlivu na vykony v praci. Taky jste hlasoval nebo tam pro vas nemeli zvlastni kolonku?
  • 2. 10. 2005 0:09

    Petr S. (neregistrovaný)
    Nema ten stav pana Pajasofta nejaky odborny lekarsky termin? Neco ve smyslu ze neco malo vim, cele okoli vi o tom oboru mnohem min nez ja, ale nikoho nezajimam. Presto jsou vsechny ty lidi co vi tak malo veci tak nejak vic v pohode. Proste maji ridicaky na auto a nemaji ridicaky na PC...
    http://jyxo.cz/s?s=pajasoft@fonet.cz+BFU&d=cz
  • 2. 10. 2005 21:41

    Glow (neregistrovaný)
    Proč by měl právě Telecom informovat i *bez vyžádání* a mít s tím spojené náklady? Z čeho konkrétně soudíš že je to Telecom kdo skrytě fandí barevným linkám které jsou spojeny s podvodným přesměrováním?
  • 3. 10. 2005 9:04

    krakonoš (neregistrovaný)
    Protože tahle spojení vedou po jeho drátech a přes jeho ústředny, takže na zisku z těchto volání participuje.
  • 4. 10. 2005 17:00

    Glow (neregistrovaný)
    Neni to divny nazor? Konkretne tady je to v ramci univerzalni sluzby, ze ktere se nebohatne. Proc by se nemel postarat alternativni operator, ktery ma z podvodu primy profit?
  • 2. 4. 2007 16:19

    NetAndy (neregistrovaný)
    když mám zmeškané volání od někoho s telefoním číslem +420 972 324 491, nevíte někdo čí to je číslo, co mi chce a kde vzal moje číslo??? Pokud jsem to správně pochopil tak 972 mají České dráhy, ale já od nich nikoho neznám. Kdyby někdo něco věděl, nebo náhodou našel své číslo, tak mi napište e-mail na netandy@centrum.cz, díky
  • 5. 3. 2012 16:54

    kaliakra (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Právě mi došlo vyúčtování hovorů a uvedeno číslo 972523201. Toto číslo neznám a nevolala jsem ho.

  • 24. 7. 2012 14:33

    nikdo (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Mě několik měsíců volá +972 a žádné další číslo za tím není. Podle mě podvod. Ale stejně nevíte někdo komu to patří nebo o co jde? Díky. David.

  • 16. 3. 2013 16:41

    mark (neregistrovaný) ---.cpe.net.cable.rogers.com

    Ano. Ten stav se jmenuje: "ja jsem ten nejchytrejsi a ostatni jsou hlupaci". Nanestesti timto syndromem trpi vice lidi.

  • 30. 9. 2005 14:37

    kenny (neregistrovaný)
    aktivni ucast = dobrovolne jste si zapnul pocitac a dobrovolne pouzivate OS firmy, ktera je za svoji nebezpecnost produktu vlacena celych IT jiz desitky lety. Tecka, vic k tomu neni co dodat.

    Pokud vám někdo přeřízne brzdovou hadici v autě, vy s ním nabouráte, je to vaše vina. Dobrovolně jste použil vozidlo, které výrobce nezabezpečil dostatečně tak, aby k uvedenému poškození brzd nemohlo dojít.

    Uvědomte si, že pro obyčejné uživatele (schválně nepíšu BFU, protože v tom je rozdíl) je počítač spotřební zboží. Nemusí vědět jak funguje, tak jako řidič nemusí vědět jak funguje např. motor. Jak se do počítače 'nechtěné' (viry, dialery, ....) programy dostanou? Většinou tak, aby o nich uživatel nevěděl. A v tom je právě problém, který asi nechápete.
    Nainstalujete program, a on místo deklarované funkce A provádí funkci B, o čemž uživatel neví. Ve srovnání např. přijedete k pumpě, chcete natankovat benzín, vezmete takovací hadici s benzínem, ale vinou obsluhy je v nádrži nafta, a tak natankujete naftu. Kdo za to může? Podle vaší teorie, VY! Nezabezpečil jste si vozidlo tak, aby se do něj nedostaly látky, které tam být nemají.

    Je zajimave, mozna nahoda, ze Ti, kterych se dostalo adekvatni pece a presli na jine alternativy se jich NIKDY k puvodnimu SW od strycka Billa nevratili - proste nemeli potrebu ...

    To bych se taky neodvážil tvrdit. Znám několik těch 'Ti', kteří se vrátili k Billovi. Takže to vaše 'NIKDY' už by jste nikdy neměl použít v této souvislosti.

  • 2. 10. 2005 19:13

    krakonoš (neregistrovaný)
    Tedy vážení, tohle je opravdu pošušňáníčko. Jeden bečí do omrzení áááááááá, druhý zase béééééééé, ale nic kloudného z vás nevypadne. Je fakt, že ve většině států EU jsou tyto linky povolovány jen na vyžádání účastníka. U nás je kapitalismus ještě příliš mladý, takže ,,byznys" zatím úspěšně vítězí nad morálkou a bohužel to vypadá, že ještě dlouho bude. Je také fakt, že policie sice vyšetřuje autory jiných podobných podvodů a vyjimečně se jí povede pachatele i najít, ale zatím jsem o nějakém stíhání tohoto druhu podvodu neslyšel. Je také fakt, že programy, které tyto podvody způsobují se stále vylepšují (aby ne, když jejich šíření je výnosné) a určitě není náhodou, že tarify na barevných linkách stále zdražují. Podle mne jde o ničemnost, a každý, kdo jí (byť i skrytě) fandí by zasloužil po tlamě; ať už je to Telecom, který lidem stále vnucuje své služby, ale taktně přitom mlčí o tomto nebezpečí, přesněji řečeno informace dostanete, ale teprve na zvláštní vyžádání, nebo až po tom co vám přišel pětimístný účet. Tristní je přitom to, že takto postižen může být KAŽDÝ majitel pevné linky, i když počítač vůbec nemá. Každý, kdo nabízí jakoukoli takto zneužitelnou službu, by měl spotřebitele varovat a srozumitelně ho poučit, jak se bránit; ale dělá to někdo???
  • 2. 10. 2005 21:47

    pavel (neregistrovaný)
    Souhlasim, protoze tyto tzv. barevne linky nejsou serioznim zdrojem vydelku. Ta cena je opravdu nesmyslna dokonce i v pripade, ze pro nekoho nemusi byt problem ji zaplatit. Ale takovych lidi je tak malo, ze provozovatele musi tomu zbytku /socialnich pripadu tzv. socek/ nejak pomoci. Maji k tomu celou skalu prostredku - mlzeni, zastirani, podvody /podvodne dialery/. Pokud jsou provozovatele, kteri tak necini, tak se presto podili na byznysu, ktery neni seriozni. Tez nechapu sympatie nekterych ucastniku diskuze s provozovateli a spoluviniky techto aktu at jiz ty sympatie prameni z pribuznosti k nim /nazorove - byznys je byznys nebo financni - participuji na tomto byznysu at jiz primo, ci okrajove/. Nevhodnost operacniho systemu, softwaru z hlediska bezpecnosti na internetu /Microsoft, Active X, Outlook Express, Internet Explorer/ nebo hloupost uzivatele zde neni podstatna. Predevsim proto, ze pokud by zde nebyli tito uzivatele, podvody by zasahly uzivatele, ktere lze dnes povazovat za zbehle ci dokonce odborne na vysi jednoduse vyssi urovni podvodu. Je nutne si uvedomit take to, ze siroka zakladna uzivatelu /tedy i tech uplne technicky slabych/ vytvari ekonomickou zakladnu pro vyrobce hardwaru a softwaru, ze ktere tezi KAZDY /i ti co zde prispeli do diskuze/ uzivatel dostupnosti a portfoliem produktu. Budme radi, ze ti BFU a LAMY jsou, schvalne kolik lidi z fora zde to zivi /prodej, instalace HW a SW/? Nebo jsou zde jen vyvojari od Intelu, AMD, SUN, Silicon Graphics a elitni hackeri? Tomu neverim. Pavel
  • 3. 10. 2005 8:42

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Pokud Vam ji urizne behem jizdy je to problem, pokud pred jizdou, myslim, ze zakon (jste-li) ridic znate dobre a tudiz vite, ze mate pred jizdou zkontrolovat provozuschopnost vozidla... - myslim si, ze soud by se tak dalece jako vy nerozplyval ani nerozpakoval s urcenim miry zavineni naslednych skod...

    NIKDY mohu pouzivat do te doby dokud to bude pravda - v pripade lidi v mem okoli se NIKDO nevratil - tudiz tvrzeni je rpavdive a v kontextu jste jej nesmyslne vytrhl (jak typicke pro ceskeho clovicka snaziciho se najit sebemensi znamku mozneho rozporu).

    A co se tyce benzinu - tak na to existuji patricne normy (stat to stejne resi ex-post, viz nedavna afera u nas i na Slovensku) - v pripade SW existuji tak akorat technicka doporuceni, pripadne komentovane vzory, nic co by bylo nejak pravne vymahatelne - tedyo vsem rozhoduje volna ruka trhu, nevidim tu podsouvanou paralelu.

  • 29. 9. 2005 14:50

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ale to vite ze si za to muzete sam... ze neumite ovladat svuj pocitac a ze nevite, ze Vas MSIE je deravy jak reseto je ciste Vase odpovednost (ja Vum tu pistoli u hlavy nedrzel abyste si ten uzasny vutvor strycka Billa koupil a jal se pouzivat v siti Internet)... pro pohyb coby ucastnik silnicniho provozu jste taky byl vychovavan od malicka, pak ve skole skrze akce BESIPu a auto/motorku apod. Vam bylo umozneno take ridit az jste dostal/mel narok na ridicak...

    Jasne, pred 100 lety zadne ridicaky (ostatne ani poradne silnice) neexistovaly a taky to bylo normalni, dnes mame aut jak slupek, podobne jako pocitacu... - bohuzel tech, co si mysli, ze uzivatel je zodpovedny a zaroven dodavaji, ze tu odpovednost na sebe ma vzit svepravne - treba po studiu nebo skoleni - je zatim mene nez kliklounu, kteri chteji, aby jim jini utirali prdelky a jeste za ne resili prusery, ktere nespachaly...

  • 29. 9. 2005 17:19

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Aktivniho souhlasu nikoli, ale aktivni ucasti ANO! To je stejne jako byste byl odpovedny za skladiste vybusnin a tvrdil jste, ze vubec nevite, ze ten klic od zamku od dveru nesmite nechat volne lezet, ale mate nosit na krku u vojenske znamky... - asi tak stejna absurdita, bohuzel jste jeden z velke plejady lidi, kteri nechteji pochopit, ze svym nerozvaznym jednanim skodi, zpusobuji nedozirne skody (to vubec neni o fanatismu proti MS IE a stryckovi Billovi) a jeste se tvari, ze oni nic, oni muzikanti.

    Ja jsem nikdy problem nebagatelizoval, ja na nej aktivne upozornuji jiz vice jak 10 let a to nejen k firme Microsoft, bohuzel moje snaha se az do nedavnych let docela mijela ucinkem a byl jsem pro smich a lidi (nekteri) si delali blazni... az zaplatili par (desitek) tisic, o ktere je v nasem pravnim systemu uskubal Telco zacali se ptat proc jak a co s tim a ejhle, dneska pracuji plnohodnotne jako driv a presto jsou podobnych excesu usetreni... - a tu analogii s ridicakem a autem povazuji za velmi zdarilou, bez ohledu na to, ze v tomto pripade se povazuji spise za ucitele autoskoly....

  • 30. 9. 2005 10:45

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    aktivni ucast = dobrovolne jste si zapnul pocitac a dobrovolne pouzivate OS firmy, ktera je za svoji nebezpecnost produktu vlacena celych IT jiz desitky lety. Tecka, vic k tomu neni co dodat.

    Stejne tak bakelitovy trabant je automobil, jehoz pristup na verejne komnikace v mnoha civilizovanych zemich (nase zeme mezi ne nepatri, ona se neda oznacit ani za civilizovanou) je vyslovne zakazan Presto existuji nadsenci, kterijej vlastni, stejne tak spousta tech, kteri jej povazui za vyslovene nebezpecny, at uz z duvodu toho bakelitu, tak z duvodu splodin, ktere jeho dvoutakt produkuje - rakovina je jen jeden z moznych dusledku.

    Zastavam nazor, ze clovek je zodpovedny za sve jednani (oznacte to treba pravicovym myslenim), pokud necemu nerozumi nebo neumi, ma si zaplatit a najmout odbornika... asi si take doma nevyrabite trifazovy rozvod 380V, ale prenechate to odbornikovi. Jak je mozne, ze stejnym stupnem obecne bezpecnosti je umozneno, ze kazdy si doma muze instalovat bezdratova pojitka a zarit do okolo obrovske davky energie (pravda, pouzitim pocitace nezabijite, pouze pusobite materialni skody, zatimco provozem techto pojitek muzete ohrozovat zdravi (vytkl jste mi municak vs. PC, nasel jsem tedy IT priklad, jsem zvedavy, cim budete argumentovat nyni - spolecenska nebezpecnost je ve svem dusledku stejna, vcetne zivotu a potencialnich materialnich skod)).

    Prisny jsem na sebe i na ostatni, zavlecu-li si do PC bordel, jsem za to sam odpovedny a je na mne abych se te haveti zbavil (ano, taky jsem si za to mohl sam, chtel jsem underground veci, dobre mi tak - ale rozhodne netvrdim vzdyt ja za to nemuzu, za to jini, zli duchove). Je zajimave, mozna nahoda, ze Ti, kterych se dostalo adekvatni pece a presli na jine alternativy se jich NIKDY k puvodnimu SW od strycka Billa nevratili - proste nemeli potrebu - ukazal jsem jim, ze jejich potreby lze resit alternativnim a presto plnohodnotnym zpusobem a tak oni nemaji potrebu to menit, oni jsou radi, ze mohou pracovat tak a s tim, co potrebuji a ten backoffice je neco, co BFU naprosto nezajima.

    Presto chapu, ze toto smysleni je spouse BFU proti mysli, oni budou vinit vsechny okolo sebe, vcetne statu, ze se o ne nepostaral a jak oni maji vedet to a ono... ovladani a pouzivani pocitace neni jednoducha zalezitost a rozhodne to clovek neumi automaticky... bohuzel nebezpecnost pouziti PC je casto daleko horsi nez u cinnosti, na ktere mame zakony, a ktere tedy nelze "legalne" bezne provozovat bez prokazani znalosti a praxe...:-(

  • 1. 10. 2005 20:40

    mr. clever (neregistrovaný)
    Ses proste absolutni kokot co mozna chape jak zapnout pocitac a tim jeho zkusenosti konci. Vubec me neser nebo pudu a dam ti do drzky.
  • 30. 9. 2005 13:50

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Ale koukam, ze se ten "monolog" jak rikate uchytil - ano ten podtext, ktery jsem se snazil demonstrovat je skutecne persne takto myslen - skutecne to mate za to, ze pouzivate neadekvatni (= nebezpecne) prostredky a divite se nasledkum, ktere takoveto pouziti prinasi...

    Z uzivatelu dela hlupaky uplne nekdo jiny, vcetne naseho statu, pokud si myslite, ze diky tomu smenim svuj postoj a zacnu kazat po vetru jste na velkem omylu a velmi spatne jste mne odhadl.

    Ja jim nic nepreju, ale rikam, ze kazdy sveho stesti strujce... a mozna ano, preji stovkam lidi aby prisli o svy tezce vydelane prachy, pokud si jich nevazi (kampelicky & spol.), ano preji vsem vyplavenym aby pouze na svych bedrech nesly hmotne (!) skody po zivelnych pohromach, pokud nejsou schopni zit rozvazlive a docela mrzky peniz investovat do zajisteni sveho pribytku (treba ve forme pojisteni) atd... - vy z lidi delate nesvepravne pitomce, kteri za svuj udel a ciny v podstate ani nemohou a podle vas tu ma byt sila ktera je ma chranit - pokud si to ti lidi skutecne preji, necht tu silu financuji a zenou k odpovednosti, pokud to nedela dobre, ja jsem nazoru, ze takovouto silu nepotrebuji, jsem svepravny a take si za to ponesu odpovednost az do dna - citite ten rozpor - vy tu silu vnucujete, ja rikam, ze kdo ji chce, at je mu dana, ale ja se toho nehodlam ucastnit jakozto spoluzadatel, maximalne tak na druhe strane - v ramci me odbornosti.

    A na Vasi otazku na moje pracovni zarazeni odpovim s lehkym srdcem - ne, jsem zamestnanec i spoluvlastnik firmy, pracuji na sebe i pro jine (necham jim vydelat, shanim/dodavam praci apod.), mam spokojene manzelstvi i rodinu atd... dalsi otazky? Co je moralni a neni necht rozhoduje soud pripadne ruka trhu - pokud by o tyto sluzby nebyl zajem asi by je nikdo nenabizel, podobne jako kurvy na E55 - uz tu zase cehte nekoho, kdo za Vas bude tyto veci urcovat?!

  • 28. 9. 2005 16:41

    pavel (neregistrovaný)
    V dobe kdy jsem mel pripojeni k internetu pres telefonni linku Ceskeho Telecomu pres klasicky modem /operacni system Windows 98SE/, tak jsem si nechal zablokovat tzv. barevne linky /vsechna cisla zacinajici na 9xx vyjma internetoveho pripojeni pres 971xxxxxx/. Pri beznem surfovani tedy ZADNE PORNO, WAREZ, apod. mi zmizela ikona pripojeni na liste a modem zacal piskat /mel jsem zapnuty zvuk modemu/. Proces byl na pozadi, nebyl videt a pokus /samozrejme neuspesny protoze jsem mel barevne linky zablokovane/ trval asi minutu /tusim ze pokus o vytaceni se tak 3x opakoval/. Pri zmacknuti klaves Ctrl Alt Del se v okne procesu objevil novy /tusim ze Q123456 nebo R123456, proste jeden znak pismenny a zbytek nekolik cisel/ a tento proces nesel ukoncit /odstrelit/. Kdysi jsem jiz o tom psal do nejakeho fora, tak pokud to nekdo nekde najdete, je mozne ze muj tehdejsi popis bude presnejsi. Ale to nejdulezitejsi je, ze v Telefonickem pripojeni site se objevilo nove pripojeni se stejnym nazvem /moje mailova adresa/ jen s tim rozdilem ze za nazvem byla mezera a jednicka a cislo bylo pochopitelne na nejakou 976xxxxxx. Pisu to zde proto, ze mezi lidmi prevlada mineni, ze si za to uzivatele mohou sami, ze neumi anglicky a neco odsouhlasi, ze je to jen na strankach s pornem /pro neverici NA PORNO STRANKY CHODIM A NESTYDIM SE ZA TO, ALE UVEDENA UDALOST BYLA PRI STANDARDNIM SURFOVANI, v obyvaku s vice lidmi, to totiz nejde/, atd. Navic se povazuji za zbehleho uzivatele, takze prosim pripominky fakticke, bez LAMAismu, BLBismu, apod. Pavel
  • 29. 9. 2005 17:12

    pavel (neregistrovaný)
    Ach jo, tohle je presne ten styl ktery jsem avizoval, ze nechci. Nevim proc jste to vubec napsal, je to jen vyjadreni vaseho postoje ke spatnemu prohlizeci. Muj prispevek naproti tomu poukazal na to, ze k podvodnemu presmerovani NENI POTREBA AKTIVNIHO SOUHLASU uzivatele, coz je velice rozsireny, ale mylny nazor /cimz nevylucuji, ze velke procento uzivatelu opravdu kliklo na nejake NYNI BUDETE PRESMEROVANI, STAHNETE SI APLIKACI NUTNOU PRO SPRAVNE ZOBRAZENI STRANEK, SOUHLASIM S PODMINKAMI, apod./. Protoze prave tento mylny nazor o vine podvodne presmerovanych uzivatelu pomaha udrzovat tento SPATNY STAV, udrzuje mnoho podvedenych pri vedomi jejich viny, protoze se stydi, ze si prohlizeli porno stranky /POKUD VUBEC, protoze to tak byt vubec nemuselo, ale kdyz maji na plose ikonky odkazu s nahatymi prdelemi, tak nemaji sanci neco obhajit, zvlaste pokud jsou nezkuseni/. Dale jsem si dal praci s napsanim tolika pismen proto, ze za hlavniho vinika tohoto SPATNEHO STAVU povazuji Cesky Telecom, ktery defaultne vsechny barevne linky povoluje, pritom by to melo byt naopak /kdo opravdu nemuze zit bez specialnich cisel na charitu, sex po telefonu, aj. tak at brnkne na bezplatnou linku 800123456 a necha si to aktivovat, vsak by to hned ve vsech reklamach na tyto linky bylo - nutno aktivovat na bezplatne lince ..../. S obsahem clanku povetsinou souhlasim, protoze uzivatele nezajimaji technicke veci /technologie ustreden, zakulisi cislovani/, chteji mit jasne cislovani a to opravdu jasne neni. Ovsem co chtit po Ceskem Telecomu, ktery se nestitil vedle pausalu zavest jeste tzv. kredit pry stejne jako u mobilnich telefonu /to ani nekomentuji, to je stejna drzost jako tvrdit, ze ceny mame v prepoctu nizsi nez na zapade.../. I pokud v tom ma prsty Cesky telekomunikacni urad, tak se ale Cesky Telecom mohl zasazovat o zmenu, coz pochopitelne neucinil. Na zaver jen odpoved na PaJaSoft nazor: Prave vas postoj prispiva k udrzeni SOUCASNEHO SPATNEHO STAVU na poli podvodnych presmerovani. Prave mateni marketingovych a technickych pojmu /Microsoft i Cesky Telecom jsou v tom uplni mistri/, zesmesnovani obeti /ctete prosim pozorne - ja mel tyto linky zablokovane, zadna skoda mne nevznikla/ a bagatelizace problemu pomaha vsem spoluvinikum /Microsoft, Cesky Telecom, Cesky Telekomunikacni urad, IT firmy uctujici nehorazne sumy za sve sluzby.../. Kdo je vam sympatictejsi? Duchodce co chtel videt nahotinky, nebo tihle vyzirkove v kravatach? Pavel
  • 30. 9. 2005 0:06

    pavel (neregistrovaný)
    Hm, asi se nedomluvime. Predne nesouhlasim s vasi definici AKTIVNI UCASTI, pokud tim minite kazdeho uzivatele pocitace s Windows a Internet Explorerem /nezapomente, ze pokud jsou pripojeni pres kabelovou TV, tak jim presmerovani nehrozi a clanek s diskuzi je na tema podvodneho pripojeni, neni zde debata o kvalitach operacnich systemu/. Nemuzete chtit po obycejnych lidech znalosti, ktere by /mozna/ meli mit, kdyz jim byznys vnucuje pocitace jako SPOTREBNI ZBOZI, dokonce na splatky a reklama jim masiruje usni bubinky jak je to snadne plug and play, jak je snadne surfovat. Proc stale vinite obeti /byznysu, reklamy, dialeru/? Vase 10-ti leta aktivita predpokladam na poli osvety v oblasti bezpecnosti uzivatelu internetu je proti tomuto tlaku komerce tak nicotna, ze o vas ti lide proste nemohou vedet, tak jim jejich nevedomost nekladte za vinu. Budte prisny na ty, kterym jste kupr. nainstaloval alternativni operacni system, alternativni prohlizec, firewall, atd. a oni si to zmenili, prestoze jste jim venoval hodinu sveho zivota vysvetlovanim duvodu. Zde by vase soudy byly na miste, ale v obecne rovine? Jinak zaverem nesouhlasim s vasimi analogiemi /a ta s tim municnim skladem je vylozene mimo/, protoze surfovani internetem, ci pouhe uzivani pocitace nikoho nezabije, zatimco nezodpovedny ridic snadno zavini smrt dokonce i vice lidi - viz havarie autobusu /mimochodem ted u kompu popijim vino - jsem tim jeste nebezpecnejsi?/. Ani jste se nevyjadril, kdo je vam sympatictejsi, zda duchodce prohlizejici si nahotinky, ci manazer spolecnosti, ktera mu to umoznuje, ale za neadekvatni peniz...? Pavel
  • 30. 9. 2005 13:40

    pavel (neregistrovaný)
    Hm, s vami je to tezke. Zde je diskuze k podvodnym presmerovanim a bordelu v cislovani. Ale pokud jsem to zmenili na nas vzajemny dialog, tak pozorneji ctete, co protistrana /oponent, v tomto pripade ja/ tvrdi. V podstate vedete monolog. Pokud takto presvedcujete uzivatele pocitacu /vami nazyvani BFU/, neni divu, ze marne. Kupr. ja jsem se zde nezminil pochvalne ani o firme Microsoft, natoz o jejich produktech. Konstatoval jsem fakta, ze se stalo to ci to. V cele vasi reakci je skodoliby podtext, ze to mam za ten Microsoft Internet Explorer. TED CTETE POZORNE: Barevne linky jsem mel PRED pouzivanim tohoto produktu zablokovane a delam to i lidem, kterym pomaham s pocitacem. Blokujeme to jeste pred instalaci modemu. Na rozdil od vas totiz chapu duvody, ktere vedou uzivatele k pouzivani PC a Windows a snazim se jim pomoci, zatimco vy z nich delate hlupaky. Kazdy nejak zacinal a nevidim duvod, proc by mel platit tak nehoraznou cenu za spatne zkusenosti. Ptam se, opravdu to tem lidem prejete? Co vam udelali? Nepracujete v Ceskem Telecomu? Jakou sluzbu ci hodnotu nabizi linka s tarifem nekolika desitek korun za minutu? To je preci nemoralni. Za ty prachy bych tam musel dostat informace spionazniho charakteru, ci vyherni cisla Sportky. Ani telefonni /datovy/ sex za ty penize neni adekvatni. Za ty prachy by poskozeni meli predplaceny pobyt v erotickem salonu na hodne dlouho a s realnymi zazitky. Pokud by Cesky Telekom a CTU opravdu CHTELI, situace by sla velice jednoduse vyresit /viz default blokace barevnych linek, logicke cislovani/. To jsou vinici, nikoli neznali uzivatele. Zkuste si predstavit, ze byste tem lidem nabidl hodinove listovani porno casopisem z nekolik tisic - nepristoupi na to. Je to neprodejna, nevydelecna zalezitost. Pro financni efekt - zisk je proto nutne pouzit uskoku. Jedna se proto o jasne podvodne jednani smerujici k tomu, aby tito lide zaplatili naprosto neadekvatni cenu za jakousi sluzbu. A nic na tom nemeni neznalost, naivita, laxnost a bezstarostnost uzivatelu. Pavel
  • 30. 9. 2005 14:00

    pavel (neregistrovaný)
    A jeste k vasim analogiim. Analogie k podvodnemu presmerovani v pripade automobilu je pripad, kdy by auto jelo jinam, nez kam chci, napr. by jeho navigacni system nevybral nejkratsi trasu, ale nejdelsi a jeste pres mytne, pripadne by dovezl ridice na misto, kde by ho okradli ti, co obelstili navigacni system. V pripade trabantu by volant nekdy reagoval tak jak ma, nekdy ne /a ridic by skoncil by ve skarpe a nikdo by mu neveril ze tocil doprava, kdyz auto jelo doleva/. Vase reakce by v tomto pripade byla stale stejna /je to vina poskozenych, mohou si za to sami?/. Kazdy nema BMW a profesionalniho sofera. Ani nemuze mit. A co se tyce elektromagnetickeho smogu...Nevim na co se ptate? Opravdu nerozumim. Bavime se o podvodnem presmerovani a mire zavineni zucastnenych. Moje stanovisko je myslim jasne. Ale zda se mi, ze vase take....Pavel
  • 30. 9. 2005 14:22

    pavel (neregistrovaný)
    Takze k tematu: K podvodnemu presmerovani muze opravdu dojit bez vedomi a spoluucasti uzivatele /je to ma osobni zkusenost/. Na vine neni uzivatel proto, ze byl podveden. Na vine neni ani v pripade pouzivani nekvalitniho HW a SW, nebot si jej nevyrobil, ale hotovy koupil. Pokud je takove zbozi v prodeji, musi splnovat nejake parametry, coz opet urcuje a reguluje /zakazuje - nehomologovany modem, apod./ nekdo jiny nez uzivatel. Rozsirenost podvodneho presmerovani svedci o ziskovosti tohoto jednani a motivaci pachatelu, nikoli o spatnosti uzivatele. Rozsirenost take doklada jaky je v teto zemi stav v oblasti pripojeni k internetu /dial-up je sam o sobe predrazeny/ a jakym zpusobem pristupuje CTU a Cesky Telecom k bezpecnosti koncovych zakazniku. Pavel
  • 13. 3. 2013 11:45

    nic (neregistrovaný) 2001:718:2601:----:----:----:----:----

    Dostavte se urychleně na nejbližší nádraží, zapomněl jste si tam lokomotivu!

  • 29. 9. 2005 1:40

    Thorough (neregistrovaný)
    Stalo se někdy že by byl někdo podvodně přepojen do neveřejné telefonní sítě Českých drah nebo ministerstva obrany? Nebo ten titulek je spíš jenom tak jako? V článku jsou zásadní a nepochopitelné chyby - přístupový kód 973 není určen jen pro AČR a 974 nepoužívá jen PČR ale všechny složky, které zaštiťuje ministerstvo vnitra (hasiči, integrované záchranné systémy, krizové štáby...). Přístupové číslo 972-4 a stejně tak 95* je používáno jednoduše proto, že se jedná o propojení VTS a neveřejné sítě, ve které může provozovatel přenášet hlas i data. Hlavně jde ale o konfiguraci přístupové sítě, která nemá a nemůže mít nic společného s principem sdílených nákladů. A tak dále...