Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pondělního večera na českých televizích byla reality show Farma na televizi Nova. Vidělo ji v průměru 946 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl na publiku ve výši 27,2 procenta. VIP Prostřeno! na konkurenční Primě family se muselo spokojit s 862 tisíci dospělými diváky a podílem 25,51 procenta. Vyplývá to z denních dat Asociace televizních organizací (ATO), které zveřejnil server MediaGuru.cz.
K TÉMATU: První týden po olympiádě: ČT 1 a Prima family dosáhly letošních rekordů, vedla Nova
Nova dosáhla v celodenním podílu na dospělém publiku podílu 23,87 procenta a výrazněji odskočila Primě family, jež vykázala podíl 19,34 procenta. Nebývale vysoko se ale dostala ČT 1, v celodenních hodnotách dosáhla podílu 18,05 procenta. Pomohly jí zejména večerní pořady, včetně Událostí, které si udržely podíl okolo 20 procent (zejména seriály Hříšní lidé města pražského s 650 tisíci diváky a Vlak dětství a neděje s 663 tisíci diváky).
NAPSALI JSME: Hezké počasí srazilo o víkendu sledovanost Televizních novin pod milion diváků
V souboji televizních skupin vyhrála u obou základních kategorií diváků, tedy D15+ i D15–54, Nova Group. Vítězství u dospělých diváků ale bylo těsné, Nova Group dosáhla hodnoty 29,94, zatímco druhá Česká televize 29,34 procenta. Prima Group vykázala podíl 25,74 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let bylo vítězství Nova Group tradičně výraznější, za pondělí dosáhla hodnoty 34,29 procenta, Prima Group 26,07 procenta a ČT Group 22,46 procenta.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 18,05 | 3,20 | 1,33 | 6,76 | 23,87 | 6,07 | 19,34 | 3,81 | 2,59 | 3,93 | 2,51 | 8,55 |
D15–54 | 13,60 | 2,81 | 1,53 | 4,52 | 26,14 | 8,15 | 17,03 | 6,13 | 2,91 | 3,89 | 3,52 | 9,77 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch