Menší sledovanost než v neděli měly další dva díly turecké telenovely Tisíc a jeden noc, které v pondělí od 20 hodin vysílala televize Nova. Zatímco nedělní úvodní díl vidělo 1,341 milionu dospělých diváků, pondělní druhý díl sledovalo v průměru 1,242 milionu diváků a třetí díl 1,358 milionu diváků. To je sice více než v neděli, v podílu na publiku ale Nova dosáhla u druhé a třetí části telenovely horšího výsledku než v neděli.
K TÉMATU: Tisíc a jedna noc na Nově úspěšná, ale ne suverénní: 1,341 milionu diváků
Druhý díl Tisíce a jedné noci v pondělí od 20 hodin oslovil v průměru 30,05 procenta dospělého publika a 26 procent publika ve věku od 15 do 54 let, na které Nova primárně cílí. Třetí díl od 21 hodin dosáhl podílu 34,72 procenta u nejširší cílové skupiny diváků starších patnácti let a 28,43 procenta u publika ve věku od 15 do 54 let. Třetí díl Tisíce a jedné noci se zároveň stal nejsledovanějším pondělním nezpravodajským pořadem na všech českých televizích.
ČTĚTE TAKÉ: Nenazývejte Tisíc a jednu noc telenovelou, žádá ředitel Novy Jan Andruško
Nova si oficiálně sledovanost Tisíce a jedné noci pochvaluje. S podporou Novy Cinemy dosáhly kanály skupiny Nova včera v hlavním vysílacím čase podílu na publiku 43,34 procenta diváků v D15–54, a potvrdily tak svou vedoucí pozici na českém televizním trhu,
konstatovala mluvčí Novy Michaela Fričová. Kromě divácké pozornosti si nový seriál Tisíc a jedna noc získává zájem i obchodních klientů a sponzorů. Již v prvním týdnu se podařilo získat partnera pro vysílání pořadu,
dodala.
KOMENTÁŘ: Chvalme TV Nova za “1000 a 1 noc”!
Faktem však je, že Nova před týdnem na tiskové konferenci k jarnímu programovému schématu charakterizovala úspěšné pořady trošku jinak. Pro nás je důležité, aby nový pořad dosáhl alespoň čtyřicetiprocentní hranice podílu na sledovanosti. Jiným televizím stačí třeba jen 22 procent, nám ne. U nás by se takový pořad na obrazovce ani neohřál,
prohlásil tehdy generální ředitel Novy Jan Andruško.