Hlavní navigace

Pořad Barrandova o Ivetě Bartošové bodoval na Jojce, byl nejsledovanější

11. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Slovenská televize Joj porazila na Pondělí velikonoční pořadem Pravdivý příběh Ivety B. všechny ostatní programy, včetně nejsledovanější Markízy.

Mimořádného úspěchu dosáhl na Slovensku pořad Pravdivý příběh Ivety B. o zpěvačce Ivetě Bartošové, který produkovala televize Barrandov a odvysílala ho partnerská televize Joj. Na Pondělí velikonoční jej od 18 hodin sledovalo 466 tisíc diváků starších 12 let, což představovalo 26 procent publika v této cílové skupině. U diváků od 12 do 54 let, na které slovenská Jojka primárně cílí, pořad vzbudil pozornost u 27,8 procenta publika.

K TÉMATU: Pravdivý příběh Ivety B. historicky druhým nejsledovanějším pořadem Barrandova

MM AI

Sám Barrandov pořad odvysílal v premiéře o týden dříve, v pondělí 2. dubna po deváté hodině večer. Vidělo jej 600 tisíc diváků starších 15 let, což byl druhý nejlepší výsledek od začátku vysílání Barrandova. V podílu na publiku televize dosáhla během vysílání tohoto pořadu nadprůměrné hodnoty 15,5 procenta. "Náš pořad tedy celkově v Česku a na Slovensku vidělo 1,066 milionu diváků,“ konstatuje PR manažerka Barrandova Kateřina Kotalová.

Barrandov chce na úspěch pořadu o Ivetě Bartošové navázat ve volném cyklu Legendy televizní zábavy. Další díl s názvem Ostravský trhák uvede příští pondělí 16. dubna od 21:05 hod. „Ostravský trhák zmapuje neobyčejné příběhy slavných osobností z Ostravska i desítky jejich hitů, které změnily českou populární hudbu. Hana Zagorová, Věra Špinarová, Ewa Farna a Richard Krajčo očima přátel a kolegů,“ přiblížila obsah dokumentu Kotalová.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).