Herní pořad Re-play, vůbec první původní formát na Primě Cool, dosáhl uplynulou sobotu druhého nejlepšího výsledku sledovanosti a opět se přiblížil hranici 100 tisíc diváků. V cílové skupině diváků Prima Cool D15–40 dosáhl naposledy vysílaný díl nejlepšího výsledku od začátku vysílání pořadu vůbec. K obrazovkám přitáhl 58 000 diváků z této cílové skupiny, a to při podílu na trhu 11,11 procenta!,
informoval PR koordinátor Primy Cool Filip Sychra.
K TÉMATU: Re-play na Primě Cool se stal nejsledovanějším herním pořadem
V nejširší cílové skupině diváků starších patnácti let sledovalo minulý díl pořadu Re-play dokonce 93 tisíc diváků, což je druhý nejlepší výsledek od února, kdy jej viděl o jeden tisíc diváků více. Prima Cool nyní slibuje speciální vydání Re-play na Silvestra. Od 14.00 ponese v uvolněném a ironickém duchu. Moderátoři pořadu Alžběta Trojanová a Mikoláš Tuček se navíc objeví v netradičním prostředí,
přiblížil Sychra.