Hlavní navigace

Potřebujete vrátit nevhodný dárek zakoupený v e-shopu?

27. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vánoce jsou za námi a přichází doba, kdy mnozí lidé řeší, co s nevhodným dárkem. Zatímco obchodníci v běžných kamenných prodejnách berou zboží zpět čistě o vlastní dobré vůli, e-shopy jej musí přijmout do 14 dnů ze zákona. Chcete se vyzbrojit potřebnými informacemi před vrácením zboží v zákonné lhůtě? Přečtěte si náš dřívější, ale stále aktuální článek Víte kdy a jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

Vánoce jsou za námi a přichází doba, kdy mnozí lidé řeší, co s nevhodným dárkem. Zatímco obchodníci v běžných kamenných prodejnách berou zboží zpět čistě o vlastní dobré vůli, e-shopy jej musí přijmout do 14 dnů ze zákona. Chcete se vyzbrojit potřebnými informacemi před vrácením zboží v zákonné lhůtě? Přečtěte si náš dřívější, ale stále aktuální článek Víte kdy a jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

V článku se mimo jiné dozvíte, co s rozbaleným zbožím, které se už nedá opětovně znovu zabalit (typicky různé zaletované fólie), od kdy vlastně běží ona dvoutýdenní lhůta či jaké poplatky si má obchodník nárok účtovat a jaké naopak nemá.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.