Hlavní navigace

Tomáš Přáda novým ředitelem péče o zákazníky v českém Microsoftu

6. 2. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Český Microsoft má s účinností od 2. února tohoto roku nového ředitele péče o zákazníky. Stal se jím devětatřicetiletý Tomáš Přáda, který vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze (obor marketing a management) V Microsoftu pracuje od roku 2004. Prošel různými pozicemi zaměřenými převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie. I nadále bude zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Ve funkci nahradil Davida Frantíka, který post ředitele péče o zákazníky zastával…

Český Microsoft má s účinností od 2. února tohoto roku nového ředitele péče o zákazníky. Stal se jím devětatřicetiletý Tomáš Přáda, který vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze (obor marketing a management) V Microsoftu pracuje od roku 2004. Prošel různými pozicemi zaměřenými převážně na řízení partnerských aktivit a partnerské strategie. I nadále bude zodpovědný za rozvoj strategie a zefektivňování procesů. Ve funkci nahradil Davida Frantíka, který post ředitele péče o zákazníky zastával přes dva roky a nyní přešel do pozice manažera divize Dynamics. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).