Komunitní servery jako alternativní komunikační kanál nepoužívají pouze firmy, ale také obce a města. Například radnice Prahy 4 hodlá komunikovat s občany přes Facebook. Má v plánu zaměřit se hlavně na mladé lidi. Máme příležitost mluvit s lidmi takovým civilním způsobem. Jazykem teenagerů bychom rádi komunikovali i s těmi skupinami, které se teprve začínají zajímat o to, co se v městské části děje,
uvedla pro ČTK mluvčí Žaneta Pilařová z radnice Prahy 4.
Praha 4 má s Facebookem zkušenost již z kampaně Milujeme čtyřku. Nyní chce prostřednictvím stále oblíbenějšího komunitního serveru získávat zpětnou vazbu od občanů a naopak je informovat o plánovaných kulturních akcích. Myslím si, že je to docela dobrý pokus. My tím nic neztratíme, naopak můžeme více získat,
dodala mluvčí Žaneta Pilařová.
Pro změnu Twitter využívá pro komunikaci s občany od konce července také děčínský magistrát (@mmdecin). Magistrát města s více než padesáti tisíci obyvateli na Twitter posílá zprávy přes RSS kanál svého webu. Je ale otázkou, jestli je to zrovna nejefektivnější využití potenciálu Twitteru.