Hlavní navigace

Pražské Credo Ventures investuje do mezinárodního projektu WordWatch

Fond Credo Ventures investuje do startupu WordWatch. V prvním kole získala firma z deseti zaměstnanci v Kra­kově, Amsterdamu a v Kalifornii na rozvoj 1,4 milionů dolarů. WordWatch nabízí automatizovanou správu a optimalizaci PPC kampaní v systému Google AdWords. Za 24 dolarů měsíčně jeho algoritmus sleduje vývoj cen za vybraná klíčová slova a šetří majiteli čas a peníze tím, že na ně podle vlastního algoritmu inteligentně přisazuje.
Petr Kočí 15. 7. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Fond Credo Ventures investuje do startupu WordWatch. V prvním kole získala firma z deseti zaměstnanci v Kra­kově, Amsterdamu a v Kalifornii na rozvoj 1,4 milionů dolarů. WordWatch nabízí automatizovanou správu a optimalizaci PPC kampaní v systému Google AdWords. Za 24 dolarů měsíčně jeho algoritmus sleduje vývoj cen za vybraná klíčová slova a šetří majiteli čas a peníze tím, že na ně podle vlastního algoritmu inteligentně přisazuje.

Zdroj: TechCrunch