Hlavní navigace

Přednostní výpisy a služby malým firmám zvyšují příjmy portálů

26. 4. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Na střední a malé podniky se nyní zaměřují portály při hledání dalších zdrojů příjmů. Prodejní manažerka Seznamu Zdeňka Tučková pro M&M uvedla: Zatímco příjmy od velkých klientů a mediálních agentur tvoří zhruba 20 procent celkových příjmů, obchodní služby pro SME představují 50 procent. Přednostní výpisy, záznamy v katalozích a salší databázové produkty představují například pro centrum 40 procent příjmů, Atlas přiznává i výrazné výdělky na připojení k Internetu. (DigiWeb)

Na střední a malé podniky se nyní zaměřují portály při hledání dalších zdrojů příjmů. Prodejní manažerka Seznamu Zdeňka Tučková pro M&M uvedla: Zatímco příjmy od velkých klientů a mediálních agentur tvoří zhruba 20 procent celkových příjmů, obchodní služby pro SME představují 50 procent. Přednostní výpisy, záznamy v katalozích a salší databázové produkty představují například pro centrum 40 procent příjmů, Atlas přiznává i výrazné výdělky na připojení k Internetu. (DigiWeb)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).