UVNITŘ GRAF Vůbec nejsledovanějším pořadem Primy Cool od jejího vzniku přede dvěma lety byla páteční premiéra nového českého filmu Bastardi. Stanice byla jeho mediálním partnerem, a tak jej mohla nabídnout jako vůbec první z českých televizí. V pátek 1. dubna od 22 hodin Bastardy sledovalo v průměru 324 tisíc dospělých diváků a 247 tisíc lidí ve věku od 15 do 54 let. Vůbec nejlépe se ale tomuto filmu dařilo u hlavní cílové skupiny Primy Cool, diváků ve věku od 15 do 40 let.
K TÉMATU: Na Primě Cool se s Re-play cítíme líp než na Public TV, říká jeho dramaturg
U hlavní cílové skupiny dosáhl nový český film podíl na trhu 22,43 procenta. Bastardi se tak stali v době svého vysílání nejsledovanějším pořadem na televizních obrazovkách!
informoval PR koordinátor Primy Cool Filip Sychra. Druhý program Primy minulý týden také poprvé od svého vzniku pokořil v týdenním průměrném podílu na dospělém publiku hranici čtyř procent. Konkrétně dosáhl hodnoty 4,10 procenta. V cílové skupině D15–40 pokořila Prima Cool poprvé hranici osmi procent podílem 8,31 procenta.
