Neobvyklý způsob propagace nového původního seriálu Obchoďák zvolila Prima family. Na svém webu, ale také v kontextové reklamě v internetových vyhledávačích upozorňuje diváky, že mají „přepnout hned po Ordinaci“. Časově totiž její seriál přímo navazuje na úterní a čtvrteční epizody seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, který vysílá konkurenční Nova. Obchoďák začíná ve 21:35, několik sekund po závěrečných titulcích Ordinace.
K TÉMATU: Ordinace ve čtvrtek vedla, Obchoďák těsně nad 600 tisíci diváky, ale byl až za Novou
Původně přitom Prima family počítala s tím, že jí Obchoďák pomůže „smazat rozdíl“ mezi ní a Novou. Na tiskové konferenci k podzimnímu programovému schématu to v létě prohlásil programový ředitel Primy Petr Vladyka. Tehdy ale ještě Prima family počítala s tím, že Obchoďák nasadí a pondělky a středy od 20 hodin, místo svého nejsledovanějšího seriálu Cesty domů, kterým chtěla přímo konkurovat Ordinaci.
ČTĚTE TAKÉ: Obchoďák v klasickém vysílacím čase prohrál s Víkendem na Nově, vládla Ordinace
Ještě před uvedením podzimních novinek na obrazovku ale Prima family couvla a Cesty domů nechala v původních vysílacích časech v pondělí a ve středu od 20 hodin. Obchoďák však nenasadila do uvolněných slotů v úterý a ve čtvrtek od 20 hodin proti Ordinaci na Nově. Do těchto časů naplánovala pokračování úspěšného letního pořadu VIP Prostřeno!, kterému se však v září příliš nedaří, a Obchoďák nasadila až po něm od 21:35.

Upoutávka na seriál Obchoďák na webu Primy family
Zatímco úvodní dva díly Obchoďáku, mimořádně nasazené do sobotního prime time od 20 hodin, zaujaly okolo 800 tisíc dospělých diváků a vyhrály nad Novou i ČT 1, v klasickém vysílacím čase v úterý a ve čtvrtek se sledovanost tohoto seriálu tento týden pohybovala jen okolo 600 tisíc diváků. O čtvrt milionu lidí více ale dávalo přednost pořadům Novy – v úterý magazínu Víkend a ve čtvrtek seriálu Kriminálka Miami.