Hlavní navigace

Přepněte hned po Ordinaci, láká Prima family na Obchoďák

14. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO Prima poprvé v propagaci nějakého svého pořadu zmiňuje konkurenci. Chce, aby diváci Ordinace hned po jejím konci přepnuli na její seriál Obchoďák.

Neobvyklý způsob propagace nového původního seriálu Obchoďák zvolila Prima family. Na svém webu, ale také v kontextové reklamě v internetových vyhledávačích upozorňuje diváky, že mají „přepnout hned po Ordinaci“. Časově totiž její seriál přímo navazuje na úterní a čtvrteční epizody seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, který vysílá konkurenční Nova. Obchoďák začíná ve 21:35, několik sekund po závěrečných titulcích Ordinace.

K TÉMATU: Ordinace ve čtvrtek vedla, Obchoďák těsně nad 600 tisíci diváky, ale byl až za Novou

Původně přitom Prima family počítala s tím, že jí Obchoďák pomůže „smazat rozdíl“ mezi ní a Novou. Na tiskové konferenci k podzimnímu programovému schématu to v létě prohlásil programový ředitel Primy Petr Vladyka. Tehdy ale ještě Prima family počítala s tím, že Obchoďák nasadí a pondělky a středy od 20 hodin, místo svého nejsledovanějšího seriálu Cesty domů, kterým chtěla přímo konkurovat Ordinaci.

ČTĚTE TAKÉ: Obchoďák v klasickém vysílacím čase prohrál s Víkendem na Nově, vládla Ordinace

BRAND24

Ještě před uvedením podzimních novinek na obrazovku ale Prima family couvla a Cesty domů nechala v původních vysílacích časech v pondělí a ve středu od 20 hodin. Obchoďák však nenasadila do uvolněných slotů v úterý a ve čtvrtek od 20 hodin proti Ordinaci na Nově. Do těchto časů naplánovala pokračování úspěšného letního pořadu VIP Prostřeno!, kterému se však v září příliš nedaří, a Obchoďák nasadila až po něm od 21:35.


Screenshot: DigiZone.cz

Upoutávka na seriál Obchoďák na webu Primy family

Zatímco úvodní dva díly Obchoďáku, mimořádně nasazené do sobotního prime time od 20 hodin, zaujaly okolo 800 tisíc dospělých diváků a vyhrály nad Novou i ČT 1, v klasickém vysílacím čase v úterý a ve čtvrtek se sledovanost tohoto seriálu tento týden pohybovala jen okolo 600 tisíc diváků. O čtvrt milionu lidí více ale dávalo přednost pořadům Novy – v úterý magazínu Víkend a ve čtvrtek seriálu Kriminálka Miami.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).