Hlavní navigace

Přesun reklamy ze stanice ČT 2 na ČT 1? U senátorů zřejmě návrh neprojde

4. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

4. 8. 2011

Zachování reklamy na programu ČT 1 místo kanálu ČT 2, o které usiluje místopředsedkyně horní komory parlamentu Alena Gajdůšková z ČSSD, server DigiZone.cz vás o něm informoval včera ráno, pravděpodobně neprojde. Mediální komise totiž včera odmítla návrh Gajdůškové schválit. Podle ČTK návrh nepodpořil ani kulturní výbor a ústavně-právní výbor pro změnu své rozhodnutí odložil.

K TÉMATU: Reklamě na ČT 1 neodzvonilo. Zachovat ji chce místopředsedky­ně Senátu

Převedení reklamy z plnoformátového kanálu ČT 1 na kanál ČT 2 je naprosto proti evropským zvyklostem i odbornému náhledu na fungování médií, uvedla v úterý v tiskovém prohlášení, které poskytla agentuře ČTK, Gajdůšková. Zatímco ona argumentovala tím, že by se mohl druhý program reklamou komercionalizovat, předseda komise Jiří Oberfalzer z ODS se bojí nedostatečných výnosů z reklamy na ČT 2. Senátoři by měli o případných úpravách zákona diskutovat už dnes. Pokud k nim dojde, novela se vrátí zpět poslancům k přepracování.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.