Hlavní navigace

Přežije televizní seriál? Přijďte diskutovat nejen se zástupci TV Nova

11. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
11. 5. 2011

Před pěti lety si české televize uvědomily, že původní televizní seriál je nejspolehlivější způsob, jak přilepit diváky k obrazovkám – a vyždímat reklamní rozpočty inzerentů do poslední kapky. Jenže časy se mění. Už i diváci televize Nova se naučili stahovat filmy a seriály z výměnných sítí. A klasická televizní reklama nezabírá tak jako dřív.

BRAND24

Digitalizace televizního vysílání konkurenční boj vyostřila ještě víc. Čeští broadcasteři zkoušejí nabízet svůj obsah na webu. Funguje to? Pojďte se podívat do zákulisí výroby televizního seriálu na pondělní diskusi Marketing Monday 16. května do pražského Hotelu Palace! Akci pořádá sdružení TUESDAY Business Network při společnosti Internet Info, vydavatele serveru DigiZone.cz.

A kdo všechno bude diskutovat o budoucnosti televizních seriálů? Tvůrce sitcomu Comeback na televizi Nova Tomáš Baldýnský, redaktor týdeníku Respekt Jan Gregor, Vratislav Šrajer a agentury Bionaut, programový ředitel TUESDAY Business Network Petr Koubský, Petr Suchomel z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, či Petr Cífka z televize Nova. Diskuse začíná v 18:00 hod., předpokládaný konec ve 21:00 hod.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).