Aby mohla Prima zahájit reklamní kampaň na start svého digitálního vysílání v Brně, potřebuje ještě podpis od Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který stvrdí, že může začít digitálně vysílat v moravské metropoli. Serveru DigiZone.cz to dnes řekl tiskový mluvčí televize Ladislav Pavlík. DVB-T od společnosti Czech Digital Group (CDG) by přitom mělo v Brně odstartovat již okolo 21. května. Ve včerejším Pressklubu na Frekvenci 1 to potvrdil sám generální ředitel televize Marek Singer.
Prima chce odstartovat kampaň především prostřednictvím svého webu a tamních médií – lokálních rozhlasových stanic a tištěných periodik. Nepůjde však o klasickou inzerci, ale především o PR podporu,
sdělil Pavlík. Komerční dvojka chce spustit v Brně digitální vysílání při příležitosti zahájení fotbalového Eura, na které jako jediná z českých kanálů získala vysílací práva.