Hlavní navigace

Prima chce do tří let předehnat Novu, tvrdí její programový šéf

6. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
6. 12. 2011

Jedničkou na českém televizním trhu chce být do tří let televize Prima. Serveru Česká média to řekl její programový ředitel Petr Vladyka. Vzhledem k tomu, že televize Prima nebo skupina Prima je na trhu v danou chvíli druhá, tak ten cíl se asi nabízí, prohlásil v pravidelném nedělním rozhovoru na tomto webu. Prima v současné době dosahuje průměrného celodenního podílu na dospělém publiku okolo 20 procent, konkurenční Nova přibližně 28 procent.

K TÉMATU: Sám budu sestavovat až příští podzim, říká programový šéf Primy

KL24

Vladyka ale přiznává, že cíl dohnat a předehnat Novu bude těžký a Primě bude stačit, když bude za „jedničku“ vnímaná alespoň imageově. Výzva být do tří let na trhu první je jakoby trošku nadnesená. Když to řeknu trochu hloupě a vrátím se k rádiu (Petr Vladyka před letošním nástupem do Primy vedl Evropu 2, pozn. red.), tak bez ohledu na to, že Evropa 2 byla druhá za Impulsem, podle výzkumů dělaných mezi její cílovkou byla pro tyto lidi v podstatě „nejlepším rádiem“. Nebyla tedy první v číslech, ale ve vnímání publika. Kdyby se mi tohle ve spolupráci s mým týmem povedlo na Primě, budu spokojený, řekl Vladyka.

Skupina Prima, tedy hlavní program Primy a tematické kanály Prima Cool a Prima love, nyní dosahují v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku hodnot okolo 25 procent. To je těsně za druhou Českou televizí, jejíž souhrnný celodenní podíl všech čtyř programů osciluje okolo 27 procent. Nejsledovanější skupina Nova mívá celodenní souhrnný podíl okolo 33 procent u publika staršího patnácti let.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).