Nadprůměrný počet diváků zaujal včerejší duel Realu Madrid proti Borussii Dortmund ve fotbalové Lize mistrů. Na Primě Cool si ho nenechalo ujít 275 tisíc diváků při podílu na publiku 6,63 %), druhý poločas vidělo dokonce 386 tisíc diváků (share 12,23 %). Stanice tak vykázala celodenní podíl 5,02 % u dospělých diváků, ve skupině 15–54 dokonce 7,59 %. Příliš se naopak nedařilo v novém čase americké verzi soutěže X Factor na Primě love. Tu vidělo pouze 65 tisíc diváků (share 1,59 %).
MINULÝ TÝDEN: Ordinace se v úterý blížila dvěma milionům diváků, nikdo další nepokořil ani milion
Absolutním vítězem co do počtu diváků se ale v úterý večer stala tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově. Tu si nenechal ujít 1,749 milionu diváků (share 42,56 %). U diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova primárně cílí, to bylo 836 tisíc lidí (share 39,27 %). Celodenní podíl Novy se jako jediný přiblížil 30% hranici u dospělých diváků. Šlo konkrétně o share 29,17 %. Ve skupině diváků od 15 do 54 let byl pak podíl ještě o něco větší – 30,7 %. Nova byla v této cílovce jediná, která překonala 30 %.
VČEREJŠÍ DATA: Prima family byla včera nejsilnější televizí na trhu. Dařilo se Cestám domů i Ano, šéfe!
Ostatní televize zůstaly co do počtu diváků hluboko za Novou a také pod milionovou hranicí. Například VIP Prostřeno! na Primě family oslovilo 562 tisíc diváků (share 13,69 %), většího zájmu se tentokrát těšil Obchoďák s 733 tisíci diváky (share 24,94 %). Úspěšnější než kulinářský formát byli Nejlepší Bakaláři na ČT 1. Ti oslovili 603 tisíc diváků (share 14,62 %). Za zmínku stojí i nadprůměrný podíl dokumentu na ČT 2. Letadlová loď Enterprise oslovila 370 tisíc diváků (share 9,01 %).
ČTĚTE TAKÉ: Skokanem minulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord
Podobného výsledku týkajícího se dospělých diváků dosáhly kanály TV Barrandov a Nova Cinema. Komedie Otec a otec zaujala 133 tisíc diváků (share 3,26 %), snímek Kočka a pes na sesterské programu Novy vidělo 155 tisíc diváků (share 3,89 %). Z výsledků sledovanosti ovšem vyplývá, že mu dali přednost především diváci ve věku 15 až 54 let, kde jich bylo 91 tisíc (share 4,41 %). Česká televize se svým prvním programem získala celodenní podíl tradičně okolo 14 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,90 | 12,41 | 9,76 | 9,12 |
ČT 2 | 4,56 | 5,07 | 5,30 | 5,59 |
ČT sport | 1,09 | 0,79 | 1,15 | 0,88 |
ČT 24 | 5,99 | 3,77 | 3,24 | 2,29 |
Nova | 29,17 | 37,75 | 30,70 | 36,09 |
Nova Cinema | 3,66 | 3,34 | 5,14 | 4,11 |
Fanda | 0,96 | 1,25 | 1,32 | 1,67 |
Prima family | 20,71 | 17,70 | 16,73 | 14,79 |
Prima Cool | 5,02 | 6,28 | 7,59 | 8,84 |
Prima love | 1,91 | 1,47 | 2,70 | 2,27 |
TV Barrandov | 3,48 | 3,31 | 4,31 | 5,35 |
Atmedia | 1,84 | 1,35 | 2,71 | 2,16 |
ostatní TV | 7,70 | 5,51 | 9,35 | 6,85 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 25,54 | 22,04 | 19,45 | 17,87 |
Nova Group | 33,79 | 42,34 | 37,16 | 41,87 |
Prima Group | 27,64 | 25,45 | 27,03 | 25,90 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch