Nový nápoj zbarven do zelena, stejně jako grafika Primy Cool. „Ostře zelený vyplazený jazyk je symbolem kampaně „Přiznej barvu“, která provází uvedení produktu na trh,“ přiblížil PR koordinátor Primy Cool Filip Sychra. Právě zelený jazyk se bude objevovat ve formě nálepek na místech, kde bude nový nápoj k dostání, a stane si i součástí televizní kampaně.
K TÉMATU: Barrandovský dětský blok Animáček bude mít vlastní nanuk
„Součástí kampaně je i web www.semtexculture.cz, kde si již od 2. dubna můžete prohlédnout, kdo všechno „přiznal barvu“,“ dodal Sychra. „Věříme, že spojením s Prima Cool oslovíme lidi, kteří pro svůj život potřebují nekonečnou zábavu – a pro tu jim Semtex dokáže kdykoli doplnit energii,“ říká Karel Hrbek, senior brandmanager značky Semtex.
„Co na srdci, to na jazyku – a zelená je symbolem Prima Cool. Baví nás posouvat značku dál než jen na televizní obrazovky. Hledáme možnosti, jak může být cool tam, kde se lidé baví, i když zrovna nesledují televizi – proto nás nadchl nápad vytvořit Semtex Cool, který spojuje výbušnou energii se zábavou,“ dodala marketingová ředitelka FTV Prima Denisa Schulzová.
Obdobným způsobem v minulosti uvedla konkurenční televize Barrandov na trh nanuky značky Animáček, který využívají popularity stejnojmenného podvečerního animovaného pásma pro děti na této televizi.