Hlavní navigace

Prima Cool spouští interaktivní projekt Cool Universe s diváckými videi

29. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
29. 12. 2010

UVNITŘ FOTO Vlastní vtipná videa mohou od Nového roku vytvořit diváci televize Prima Cool na fanouškovské stránce tohoto programu na sociální síti Facebook. Stanice zde odstartuje nový interaktivní projekt Cool Universe, který si klade za cíl přenést hravost, která je vlastní značce Prima Cool, i mimo televizní obrazovku, přímo do rukou jejích diváků. Pro lidi, kteří si rádi hrají, není v Cool Universe třeba zkušeností, naopak, stačí chuť, talent a nápad, říká Filip Sychra, PR koordinátor Primy Cool.

K TÉMATU: ČT si registrovala logo pořadu Škola snů, Prima zase C(UNIVERSE)L

Na adrese http://www.fa­cebook.com/pri­macool diváci naleznou záložku s jednoduchou aplikací Cool Universe, s níž mohou vytvořit vlastní audiovizuální dílo. Nejlepší videa se poté objeví přímo ve vysílání Primy Cool. Čím více talentu a originálních nápadů, tím větší je šance na zařazení dílka do televizního vysílání, vysvětluje Sychra. Vedle videí je možné na stránku Primy Cool na Facebooku nahrát i fotky či jakékoli další obrázky, zvukový či textový doprovod.

Aplikace Cool Universe na stránce Primy Cool na Facebooku (Foto: Prima Cool)

CIF24

Konečný výtvor můžou jeho autoři na Facebooku zveřejnit, a kromě zpětné vazby od jiných návštěvníků tak také zvýší šanci na jeho zařazení do televizního vysílání, říká kreativní ředitel Primy Cool Robert Juhoš. Základ projektu televize představila již začátkem října na přehlídce Designblok 2010 v expozici grafického studia Oficina, které vytvořilo vizuály a znělky Primy Cool. Oficina se rovněž podílela na projektu Cool Universe.

Na spuštění kreativní aplikace Cool Universe upozorňují v televizi nové spoty, které vytvořili mladí nezávislí výtvarníci. Jsou ukázkou toho, jakou paletu možností aplikace Cool Universe nabízí, dodal Sychra s tím, že první výběr z tvorby fanoušků Primy Cool by chtěla televize zařadit do vysílání už na její druhé narozeniny, tedy 1. dubna 2011.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).