Televizní stanice Prima Cool dosáhla během svého vysílání v sobotu 11. července v cílové skupině 15–40 let nadprůměrného denního podílu na trhu – 3,54 %. Je to o 1,72 % více než průměr předchozích 4 týdnů. Server Digizone.cz o tom informovala mluvčí televize Jana Kocová. Další výsledky výzkumu sledovanosti ukazují, že v cílové skupině 15–54 let zaujal program Prima COOL 2,67 % z diváků, kteří ten den sledovali televizi. To je u této televize o 1,13 % více než průměr v předchozích 4 týdnech,
dodala Kocová.
Podle elektronického měření sledovanosti ATO – Mediaresearch diváky přilákaly k obrazovkám zejména dva večerní film: pokračování ságy snímků o mimozemském tvoru – Vetřelci a především noční horor Sněhurka – Příběh hrůzy. Sledovalo jej téměř 8 % diváků z cílové skupiny 15–40 let, kteří se v tu dobu dívali na televizi,
uvedla mluvčí televize Prima.