Prima díky zprávám rekordní, Prima Cool poprvé v podílu přes 3 %

19. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
19. 7. 2010

Nejvyšších týdenních podílů na dospělém publiku za letošní rok dosáhly v uplynulém týdnu oba programy televize Prima. Hlavní Primu sledovalo po celý den v průměru 17,17 procenta dospělého publika, Primu Cool dokonce 3,13 procenta. Pro druhý program Primy jde o vůbec nejlepší výsledek od zařazení do peoplemetrů, a poprvé také přesáhla v průměrném týdenním podílu na dospělém publiku hranici tří procent.

K TÉMATU: Nové Zprávy TV Prima s přehledem porazily Události České televize

Podíl na trhu je pro všechny hlavní sledované cílové skupiny opět rekordní, a to dokonce od počátku vysílání Prima Cool – Dospělí 15+ celkem 3,13 procenta, Dospělí 15–54 let 4,17 procent a Dospělí 15–40 let dokonce 5,06 procenta, sdělila mluvčí Primy Jana Kocová. Hlavnímu programu Primy pomohla nová podoba hlavní zpravodajské relace a zavedení zpravodajské hodiny mezi 19 a 20 hodinou.

FOTOGALERIE: Nové studio Zpráv TV Prima, z něhož televize vysílá od 11. července 2010

Tato hodina díky všem svým pořadům (Zprávy TV Prima, Krimi zprávy, Sport TV Prima a VIP zprávy) dosáhla naprosto mimořádného výsledku – podíl na trhu v cílové skupině Dospělí 15+ byl v tomto čase 20,41 procenta. Pro srovnání, průměrný podíl na trhu této hodiny byl v roce 2010 zatím 12,91 procenta, uvedla Kocová. Zprávy TV Prima dosáhly nejvyššího podílu na sledovanosti v pátek, kdy přitáhly 39,85 procenta dospělého publika.

Krimi zprávy, které navazují na Zprávy TV Prima, dosáhly v pátek podílu 31,76 procenta. Celou sérii doplňují výsledky programové novinky Televize Prima VIP zpráv, které v prvním týdnu svého vysílání dosáhly výborného podílu na trhu v průměrné výši 16,85 procenta v cílové skupině D15+, a to i přes obtížnou pozici proti stabilizované konkurenční programové nabídce, dodala Kocová. Proti VIP zprávám vysílá Nova svoje Televizní a Sportovní noviny.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).