Dlouho očekávané podmínky pro prodej reklamního prostoru na televizních stanicích a webových portálech skupiny Prima dnes zveřejní její mediální zastupitelství Media Club. Skupina již dříve oznámila, že slučuje oddělení pro prodej televizní a internetové reklamy a hodlá oba produkty prodávat společně. Media Club také bude v příštím roce zastupovat hudební kanály Óčko, na kterých dosud prodávala reklamní prostor agentura Atmedia. Podle serveru MediaGuru.cz je jisté, že ceník reklamy na kanálech skupiny Prima v příštím roce vzroste minimálně o pět procent.
K TÉMATU: Reklamu pro Óčko bude příští rok prodávat společnost patřící Primě
Co naopak není jisté, je pokračování spolupráce Primy s televizí Barrandov. Media Club do letošního roku prodává reklamní prostor na této plnoformátové televizi. Veškeré objednané kampaně se dělí mezi čtyři programy Primy a TV Barrandov podle přesně stanoveného klíče. Na hlavní kanál Primy směřuje 59 procent každé nasmlouvané reklamní kampaně, na TV Barrandov 15 procent, na Primu Cool 13 procent, na Primu love sedm procent a na Primu Zoom šest procent. Podíly se budou pro příští rok měnit, jejich nové hodnoty zveřejní Prima právě na dnešním večerním setkání s novináři a obchodními partnery.