Nový digitální kanál Prima love vysílající od 8. března, jež je určený především ženám ve věku od 15 do 44 let, má svá první čísla sledovanosti. Od včerejška, tedy 1. května, je tato stanice zahrnuta do takzvaného peoplemetrového měření. Údaje o sledovanosti dnes poskytla novinářům sama televize. Prima love vykázala včera na trhu ve skupině diváků starších 15 let podíl 0,64 %.
ČTĚTE TAKÉ: Prima love dá na Den matek 8. května českou komedii Líbáš jako Bůh
Ve srovnání s prvními výsledky „bratrské“ televizní stanice Prima Cool dosáhla Prima love ve svůj první měřený den ještě lepších výsledků, a to o celých 0,16 % více v cílové skupině diváků starších 15 let,
uvedla mluvčí televize Jana Mrákotová. Co se týká průměrného podílu na trhu u žen ve skupině 15–54, šlo o 1,11 %. Úspěch by mohl Prima love přinést už teoreticky tento víkend, kdy se bude vysílat tuzemský snímek Marie Poledňákové Líbáš jako Bůh.