Historicky nejvyššího celodenního podílu na dospělém publiku od zahájení vysílání dosáhla v pondělí Prima love. „Celodenní podíl na sledovanosti dosáhl 3,23 procenta v cílové skupině D15+. Prima love zaznamenala nejvyšší celodenní share od začátku svého vysílání i ve své cílové skupině. Naladilo si ji v průměru 7,87 procenta divaček z cílové skupiny Ž15–44,“ přiblížil vedoucí PR skupiny Prima Marek Winkler.
K TÉMATU: Prima love využije popularitu Báječných dortů. Vyhlásila cukrářskou soutěž
Na dobrém výsledku se podepsala zejména americká docu show Báječné dorty, již v pondělí sledovalo v průměru 238 tisíc dospělých diváků. V cílové skupiny Primy love, tedy u žen od 15 do 44 let, tento pořad dosáhnul průměrného podílu 13,53 procenta. „K rekordnímu celodennímu podílu na trhu přispěly i stálice programu, jako je např. oblíbený sitcom Chůva k pohledání, lechtivý seriál Sex ve městě nebo reality show Hotel Paradise,“ dodal Winkler.
Prima love se pondělním podílem na publiku přiblížila sesterské Primě Cool. U dospělých diváků starších 15 let se celodenní share obou programů lišil jen o 0,61 procentního bodu, u mladší cílové skupiny od 15 do 54 let byl sice rozdíl větší, Prima love ale dosáhla rekordního podílu 4,78 procenta a porazila dokonce i televizi Barrandov.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 15,11 | 4,00 | 2,08 | 6,14 | 26,45 | 4,31 | 21,94 | 3,84 | 3,23 | 4,53 | 1,51 | 6,88 |
D15–54 | 11,29 | 3,87 | 2,56 | 3,61 | 29,80 | 5,43 | 18,70 | 6,11 | 4,78 | 4,55 | 1,90 | 7,39 |