Televize Prima se rozhodla pro své filmy opět používat v minulosti prověřenou značku Prima Kino. Aby povědomí o ní ale ještě více posílila, vezme si na pomoc silného partnera. Prima Kino bude mít přesah i mimo televizní obrazovky prostřednictvím spolupráce s multiplexem CineStar, jehož bude Prima generálním mediálním partnerem, podporou v televizních průvodcích a filmových událostech pro veřejnost,
uvedl pro DigiZone.cz marketingový ředitel stanice Aleš Pýcha. Kina CineStar v současné době působí po celé republice, mimo jiné v Ostravě, Liberci, Českých Budějovicích, Plzní a hned dvakrát v hlavním městě.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Analytici k hospodářským výsledkům Primy: loňský rekord se nemusí hned tak opakovat
Obnovený koncept Prima Kino je postaven na podpoře vazby televize k vybraným filmovým projektům. V rámci něho budeme divákům přinášet každý týden maximálně jeden filmový tip. Pod Prima Kinem tak diváci nenajdou jako v minulosti jen velké blockbustery (filmové trháky, pozn. red.), ale i časem prověřené velkofilmy,
doplnil Pýcha. Uplynulou neděli, tedy 23. února, použila Prima toto označení pro Smrtonosnou past 4.0 v hlavní roli s Brucem Willisem, dále ji budou moci diváci komerční dvojky vidět například u snímků Noc v muzeu, Rambo, Rambo: Do pekla a zpět, Jízda nadoraz nebo 16 bloků.