Ochrannou známku „Táta na plný úvazek“ si v uplynulých dnech, konkrétně v pondělí 8. června, registrovala u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV) společnost FTV Prima, provozovatel televizních stanic pod hlavičkou Prima. Firma novou registraci ochranných známek dlouhodobě nekomentuje, nicméně je jasné, že souvisí s některým chystaným budoucím formátem, který by se měl objevit ve vysílání. Kromě toho, že název připomíná stejnojmennou romantickou komedii z roku 2004 (viz filmová databáze ČSFD), má taktéž stejné označení jako projekt Ligy otevřených mužů.
ČTĚTE TAKÉ: Nova si registruje Zrzčin zákulisník, Televize Barrandov Bezdružice
Není vyloučeno, že Prima se bude v rámci svého budoucího projektu ubírat podobným směrem jako Liga otevřených mužů. Cílem její náplně je podpora a konzultace mužům, kteří jsou doma na plný úvazek, respektive místo matek zastávají pozici rodiče na mateřské dovolené, případně těm, kteří o tom teprve uvažují. Každý desátý muž v ČR chce na rodičovskou dovolenou…Hlavním důvodem k tomu je přání navázat se svými dětmi intenzivní vztah od nejútlejšího věku. Hlavní bariérou je pak finanční ztráta,
uvádí na svém informačním portálu Liga otevřených mužů.