Hlavní navigace

Prima symbolicky skoncovala se zimou, nasadila jarní promo znělky

Lukáš Polák

UVNITŘ FOTOGALERIE – „Rozhodli jsme se, že se po magické zimě vrátíme zpět k barevnosti Primy a jejímu korporátnímu světu,“ uvedl artdirector televize Milan Malík.

Doba čtení: 1 minuta

Jarní promo znělky, tedy takzvané identy, nasadila od včerejšího dne mediální skupina Prima na svůj hlavní kanál. Symbolicky se tak rozloučila se zimní televizní sezónou a na plno vstoupila do televizního roku 2015. V něm Prima sází především na novinkový seriál Všechny moje lásky, který však po nasazení konkurenční kriminálky Policie Modrava (TV Nova) přišel přibližně o polovinu diváků. Komerční dvojka taktéž pokračuje ve vztahových seriálech Cesty domů III nebo Svatby v Benátkách. Nový kabát a moderátora dostal pořad Jak se staví sen, novinku Gondíci, s.r.o. představili Adéla Dalibor Gondíkovi.

Brand 2018 Lovebrand

ČTĚTE TAKÉ: Prima prý vkládá reklamu do pořadů v tichých pasážích, televize nesouhlasí

Chtěli jsme zvýraznit určitou hravost, překvapení i to, že na Primě rádi zkoušíme nové věci, uvedl při příležitosti nasazení nových identů Michal Pacina, kreativní ředitel televize Prima. Celý koncept vychází z hvězdného období české audiovize šedesátých let, kdy se dělaly jednoduché grafické klipy, a staví na moderní, čisté grafice. Je to trošku reminiscence na tuto dobu, pochopitelně převedená na modernější podoby, doplnil Pacina. Rozhodli jsme se, že identy uděláme více grafické a dostaneme se do světa inspirovaného šedesátými roky, což je vidět i v outfitech jednotlivých protagonistů, sdělil artdirector Milan Malík. Prima pro televizní identy opět využila tváře svých pořadů.

Našli jste v článku chybu?