Ceník reklamních časů na televizi Prima a jejích tematických kanálech by měl pro příští rok vzrůst o 10 až 13 procent. Informuje o tom ekonomický deník E15, podle něhož Prima momentálně seznamuje mediální agentury se svojí cenovou politikou pro rok 2012. Průměrný nárůst cen by se měl pohybovat od šesti do osmi procent, po započítání sezónních a stopážových indexů se podle E15 bude pohybovat do 13 procent.
K TÉMATU: Prima zvýší v roce 2012 cenu reklamy. Reaguje na rostoucí sledovanost
Generální ředitel Primy Marek Singer listu údaj potvrdil, ale odmítnul ho komentovat. Zdražení reklamy pro příští rok již oznámila i televize Barrandov a patrně s ním přijde i Nova, která se chystá svoji cenovou politiku agenturám sdělit koncem října. Komerční televize mohou počítat s mírným nárůstem zájmu klientů poté, co na prvním programu České televize a zpravodajské ČT 24 skončí reklama. Zároveň ale budou muset od Nového roku odvádět dvě procenta z reklamních výnosů do Fondu na podporu kinematografie.