Hlavní navigace

Prima začne u vydavatelství Egmont vydávat dětský časopis Primáček

19. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pod značkou Solootions nabízí TV Prima kompletní marketingový servis. Prvními klienty agentury je americký Viacom a společnost Pražské Benátky, která provozuje vyhlídkové plavby po Praze.

Televize Prima se rozhodla zužitkovat zázemí mediální skupiny a nabízet klientům kompletní komunikační servis. Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce, říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za nově vzniklou agenturu Solootions.

Značka Solootions zastřeší marketingové a PR aktivity klientů. Pro děti Prima nabízí novou značku Primáček, pro milovníky běhu připravuje závod Love Run a pro mladé festival s youtubery. Prvními klienty agentury Solootions je americká mediální skupina Viacom International Media Networks a společnost Pražské Benátky.

BRAND24

Značka Primáček souvisí s dětským ranním pásmem, které cílí na děti ve věku od šesti do deseti let a na jejich rodiče. V jejím rámci vznikla rodina šesti postaviček nazvaných Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun. Prvním počinem by měl být dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví počátkem března.

Solootions také na český a slovenský trh uvádí ve spolupráci s firmou Pinko novou řadu Primáčkových zmrzlin. Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. Aleš Pýcha odhaduje letošní obrat agentury na několik desítek milionů korun.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).