Prima Zoom, čtvrtý kanál z portfolia Prima Group, který bude dostupný i prostřednictvím zemského vysílání, by neměl být čistě dokumentární stanicí. Bývalý generální ředitel společnosti FTV Prima a současný výkonný viceprezident MTG Marek Singer ji vnímá jinak. Já nemám moc rád název dokumentární kanál. (…) Mně se líbí označení, že je to kanál pro lidi, kteří toho chtějí vědět více,
uvedl v rozhovoru pro aktuální vydání týdeníku Marketing&Media Singer.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Prima si zaregistrovala logo svého chystaného kanálu Prima Zoom
Stanice by měla být podle viceprezidenta MTG zaměřená především na lidi středního a vyššího vzdělání, spíše muže dospělého věku. Pořady by ale měly být vybírány tak, aby cílily nejen na tuto skupinu. Když máte přírodopisný seriál, tak na to kouká celá rodina, takže si myslíme, že ten zásah může být docela široký,
myslí si Singer. Tzv. dokumenty mohou podle jeho slov oslovit diváky od dětí až po prarodiče, čili podíl na publiku může být mnohem vyšší, než je interní odhad.
ČTĚTE TAKÉ: Prima Zoom se představí příští čtvrtek 10. ledna. Slibuje i integrovaný webmagazín
Interní odhady sledovanosti nezveřejňujeme, ale potenciál se jeví i po diváckých testech jako stále velmi slibný,
odpověděl viceprezident MTG na otázku týkající se podílu na sledovanosti. Marek Singer potvrdil, že se skupina při přípravě inspirovala stanicí ČT 2, ale pouze v tom smyslu, že je po těchto pořadech poptávka. Právě Dvojka vysílá s úspěchem v prime timu dokumenty jako alternativu ke stávajícím pořadům. Kontinuálně je vidět, že je apetit po těchto pořadech,
konstatoval Singer.