Nová televizní stanice Prima ZOOM se o víkendu postarala o zatím nejúspěšnější start mezi českými digitálními kanály, když hned první den v hlavním vysílacím čase atakovala hranici 5 % publika staršího 15 let.
ZOOM ale není jen televize, od začátku je prezentována také jako spojení digitálního kanálu s webem. Ten má navíc představovat nový směr, kterým se budou webové prezentace Primy ubírat. Jak si tedy „unikátní webový magazín“ (slovy tiskových zpráv Primy), který odstartoval s předstihem už 10. ledna, vede?
Podle šéfa Primy Online Daniela Grunta web nasbíral za první týdny fungování přes 100 tisíc RU. „To je myslím hezký výsledek, když ještě ani neběžel TV kanál. Od startu TV kanálu se denní čísla RU zdvojnásobila,“ napsal Lupě Grunt.
Ve statistikách Netmonitoru ovšem návštěvnost Primy ZOOM nenajdete, na rozdíl od sesterských stanic Prima Love nebo Prima Cool totiž neběží na vlastní doméně, ale na subdoméně zoom.iprima.cz, kam je přesměrována adresa www.prima-zoom.cz. Návštěvnost Zoomu se tak započítává do statistik iPrimy.
A pokud se podíváme na statistiky denních RU iPrimy za poslední měsíc, vypadá to, že se spuštění nového webu na návštěvnosti zatím vůbec neprojevilo. V grafu jsou pro srovnání také čísla Primy Love a Primy Cool.
Otázkou samozřejmě je, jak s čísly zahýbe čas – ZOOM má za sebou zatím jen první víkend vysílání. A druhou otázkou je, zda bude návštěvníky lákat současný – docela chudý – obsah webu.