Hlavní navigace

Prima ztratila po talentových show v neděli nejvíce diváků

13. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
13. 12. 2010

Po konci podzimních show Česko Slovensko má talent a Talentmania pociťuje v neděli prozatím nejvyšší úbytek diváků televize Prima. Vyplývá to z výsledků měření sledovanosti ATO/Mediareseach. Zatímco minulý týden Prima Nově úspěšně konkurovala s filmem Líbáš jako Bůh (tehdy měla pouze o 10 tisíc diváků méně než česká televizní jednička), nyní už byl výsledek o poznání horší.

ČTĚTE TAKÉ: Dvorský spletl děkovačku v Telentmanii. Pozdravil diváky TV JOJ

V cílové skupině diváků Dospělí 15+ si Osobního strážce na Primě pustilo pouze 790 tisíc diváků. Oproti tomu Ledové ostří na Primě se stalo pátým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne s 1 032 tisíci diváky. Ve skupině diváků D 15–54 bylo dokonce nejsledovanějším pořadem se 737 tisíci diváky. Závěrečné části třídílného televizního filmu Bludičky v hlavní roli se Simonou Stašovou dalo přednost na ČT 1 890 tisíc diváků.

EBF - tip - heslo konference

NEPŘEHLÉDNĚTE: Lucie Bílá během přenosu Českého slavíka na Nově zvala diváky na Primu

Těsně před začátkem víkendu, tedy v pátek, se stal možná překvapivě největší hitem nikoliv retro seriál Vyprávěj na ČT 1, ale talk show Všechnopárty. Viděl ji 1 128 tisíc diváků. Vyprávěj jich měla o 28 tisíc méně. Zpovídat se tentokrát od Karla Šípa nechaly mimo jiné Tereza Černochová a Bára Kodetová. Show Jana Krause měla ve stejný den večer 892 tisíc diváků starších patnácti let. První část sobotního StarDance sledoval 1 356 tisíc diváků, druhou od 21:22 pak dokonce 1 414 tisíc diváků. Megafilm Novy Šifra mistra Leonarda měl necelých 1 100 tisíc diváků. Ve skupině D 15–54 však zvítězil se 746 tisíci diváky. Sledovanost filmu Příšerné tchýně na Primě se dostala na 590 tisíc.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).