Zvýšení sledovanosti, vyšší podíl na trhu a oslovení mladších diváků, to považuje televize Prima za hlavní klady nedávno ukončené reality show VyVolení. Vyplývá to z analýzy první řady VyVolených, kterou dnes Prima rozeslala médiím. Hned po uvedení prvních dílů bylo jasné, že cíl, který si televize Prima stanovila, tedy zvýšení svého podílu na trhu, se splnil. Splnil se i druhý cíl: obohatit a rozšířit spektrum diváků televize Prima,
konstatuje televize.
Zatímco nejsledovanějším dílem VyVolených bylo nedělní finále, které se zároveň stalo nejsledovanějším pořadem Primy v její historii (sledovalo ho 2,207 milionu diváků), z hlediska podílu na trhu bylo nejúspěšnějším dílem VyVolených Zúčtování ze 6. září, kdy VyVolení navrhli na vyloučení soutěžícího Hanse. Diváky rovněž pohltily dramatické události, v jejichž důsledku byli všichni soutěžící zcela neplánovaně vystěhováni z Vily na pražské Harfě v jednom dni. (…) Velmi sledovaným pořadem byla také Emilova svatba,
konstatuje Prima.
Reality show zcela podle očekávání zaujala ve větší míře mladší diváky. Nejvěrnějšími diváky reality show VyVolení byly především ženy ve věku 15 – 34 let, ale ani muži stejného věku nezůstali pozadu,
komentuje televize výsledky sledovanosti VyVolených. Druhou řadu této reality show chce Prima nasadit už po Novém roce. Přesné datum sice televize ještě nezveřejnila, podle generálního ředitele Martina Dvořáka se tak ale stane „v prvním čtvrtletí“.