Televize Prima potvrdila, že v příštím roce chystá zvýšení ceny reklamních časů. K tomuto kroku se odhodlala po optimistických prognózách, které vládnou na trhu. Skutečnost potvrdil ekonomickému deníku E15 ředitel stanice Marek Singer. Nepůjde o nějaký horentní nárůst typu 30 procent, ale ani o nepatrné zvýšení ve výši dvě procenta,
konstatoval Singer. Cena by se měla zvýšit do 20 procent.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Prima v pondělí večer porazila Novu, celodenně se jí dost přiblížila
Ekonomický list zmiňuje především úspěchy skupiny kanálů Prima ve sledovanosti. V minulém týdnu to byl podíl na publiku 24 %. E15 srovnává počet diváků televizní skupiny okolo české televizní dvojky s loňským rokem, kdy ji sledovalo v průměru přibližně 19 % diváků. Tehdy však ještě nevysílala stanice Prima love orientovaná primárně na ženy ve věku od 20 do 44 let. Konkurenční Nova se prozatím nechtěla ke své obchodní politice na příští rok vyjadřovat. Reklama na České televizi naopak bude od příštího roku výrazně omezena. Bude se vysílat pouze na kanálech ČT 2 a ČT 4.