Televizi Prima se ani po Zimních olympijských hrách nedaří přesvědčit diváky, aby se vrátili ke sledování druhé řady reality show VyVolení. Minulý týden dokonce klesl podíl televize Prima na trhu u diváků starších patnácti let pod magickou hranici dvaceti procent. Podle měření Asociace televizních organizací (ATO) v celodenních číslech dosáhla podílu 18,87 procenta.
Naopak se daří České televizi, která sice po olympiádě přišla o značnou část sportovních fanoušků, kteří většinou sledovali program ČT 2. Stanice ČT 1 dosáhla za uplynulý týden celodenního podílu na trhu 23,15 procenta. Podíl ČT 2 klesl na stabilních 7,7 procenta a Nova se drží na 43,35 procenta.
Situace se výrazně nezměnila ani v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin. Ani v něm se Prima nepřekulila přes dvacetiprocentní hranici, dosáhla pouze 19,11 procenta. Podíl ČT 1 stoupl na 26,07 procenta, u ČT 2 mírně stoupl na 7,59 procenta a u Novy naopak klesl na 42,18 procenta. Zajímavé je, že Prima prohrává v souboji s ČT 1 i u své tradičně silné divácké skupiny žen.