Hlavní navigace

Primě klesl podíl na sledovanosti pod 20 procent

9. 3. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 3. 2006

Televizi Prima se ani po Zimních olympijských hrách nedaří přesvědčit diváky, aby se vrátili ke sledování druhé řady reality show VyVolení. Minulý týden dokonce klesl podíl televize Prima na trhu u diváků starších patnácti let pod magickou hranici dvaceti procent. Podle měření Asociace televizních organizací (ATO) v celodenních číslech dosáhla podílu 18,87 procenta.

WT100 jmena

Naopak se daří České televizi, která sice po olympiádě přišla o značnou část sportovních fanoušků, kteří většinou sledovali program ČT 2. Stanice ČT 1 dosáhla za uplynulý týden celodenního podílu na trhu 23,15 procenta. Podíl ČT 2 klesl na stabilních 7,7 procenta a Nova se drží na 43,35 procenta.

Situace se výrazně nezměnila ani v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin. Ani v něm se Prima nepřekulila přes dvacetiprocentní hranici, dosáhla pouze 19,11 procenta. Podíl ČT 1 stoupl na 26,07 procenta, u ČT 2 mírně stoupl na 7,59 procenta a u Novy naopak klesl na 42,18 procenta. Zajímavé je, že Prima prohrává v souboji s ČT 1 i u své tradičně silné divácké skupiny žen.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.