Velkou devizou U:fona je kvalitně postavená síť,
uvedl Tomáš Budník v rozhovoru pro server Mobil.cz. Už jsme vás stručně informovali, že Tomáš Budník nahradil Petera Halla ve funkci generálního ředitele U:fona. Nový šéf nejmladšího mobilního operátora na českém trhu říká, že 3G síť umožňuje právě zaměření na mobilní Internet. Nemáme ambice nahradit třeba ADSL či jiná domácí připojení. Naší strategií je nabídnout mobilní data za takovou cenu, aby si mohla většina uživatelů dovolit druhé, mobilní, připojení na cesty nebo třeba na chatu. Tím, jak se mění životní styl lidí, bude mobilní internet získávat další podíl na trhu,
nastínil Tomáš Budník v rozhovoru pro Mobil.cz.
U:fon se chce profilovat jako nízkonákladový operátor poskytující hlasové služby například domácnostem s omezenějším rozpočtem a obecně lidem, kteří mají hlouběji do kapsy. Jedním z jeho úkolů v nové funkci je prý i hledání úspor uvnitř firmy. Potřeba je prý ale prověřit i prodejní kanály a způsob, jakým jsou služby U:fona nabízeny zákazníkům. Konkrétně Tomáš Budník zmínil modelovou situaci, kdy se klient domníval, že získá stejně kvalitní hlasové mobilní služby jako u GMS operátorů, nicméně v praxi byl pak s pokrytím U:fona nespokojen. Naším úkolem je tedy vylepšit komunikaci se zákazníky, aby bylo jasné komu naše služby nabízíme. Typicky jde například o starší lidi, kteří mají pevnou linku, rodiny, nebo studenty, kteří se pohybují v konkrétním regionu, kde naše síť funguje. Pak má smysl jim naše služby nabízet,
vysvětlil Tomáš Budník.