Hlavní navigace

Problémy s připojením pociťují také klienti UPC

Jiří Macich ml.

Po včerejších problémech Telefóniky O2 dnes trable pociťují i zákazníci konkurenčního UPC. V síti druhého největšího poskytovatele na našem trhu zlobí připojení k Internetu i hlasové služby. Klientům v celé síti UPC pozorujícím potíže s Internetem a telefonem: z důvodů potíží na naší straně nyní dochází k postupnému restartu všech kabelových modemů v síti, informuje automatické provizorní hlášení na zákaznické lince. Zákazníci, kteří pociťují problémy, mají svůj modem restartovat: tedy odpojit…

Po včerejších problémech Telefóniky O2 dnes trable pociťují i zákazníci konkurenčního UPC. V síti druhého největšího poskytovatele na našem trhu zlobí připojení k Internetu i hlasové služby. Klientům v celé síti UPC pozorujícím potíže s Internetem a telefonem: z důvodů potíží na naší straně nyní dochází k postupnému restartu všech kabelových modemů v síti, informuje automatické provizorní hlášení na zákaznické lince. Zákazníci, kteří pociťují problémy, mají svůj modem restartovat: tedy odpojit z elektrické sítě, znovu připojit a vyčkat hodinu, po jejímž uplynutí by již vše mělo zase fungovat.

Podle informací serveru Mobil.cz při včerejším plánovaném restartu serverů UPC došlo k vyřazení starších DNS serverů. U kKlientů s pevně nastaveným DNS serverem z těch, které byly vyřazeny, došlo právě k popisovaným potížím. Na vině byl prý přetížení konfigurační server, který by měl za normálních okolností problémům předejít.

Našli jste v článku chybu?