Vlákno názorů k článku Proč by mediálky neměly dělat facebookovou reklamu? od anonym - Máš Dušane pravdu v tom, že hodně záleží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 5. 2014 11:33

    bez přezdívky

    Máš Dušane pravdu v tom, že hodně záleží i na velikosti klienta. Samozřejmě, že pokud si klient může dovolit opravdu specialisty a ejště interního člověka, který dostatečně hlídá tu koordinaci, může to být funkční model. Zásadní je však poté právě ten častý kontakt mezi zúčastněnými, a ten ne vždy funguje tak, jak by měl.

  • 13. 5. 2014 10:35

    David Lörincz (neregistrovaný)

    Nevím jestli je to normální, ale určitě ne standardní. Ještě jsem se nesetkal s klientem, který by toto ovládal. A nemám jim to za zlé. Facebook se mění před očima a oni mají jiné starosti než sledovat změny v reklamním systému. Facebook se svým přístupem (všichni můžou dělat reklamu) snaží udělat pomocí jednoduchých tlačítek apod. markeťáka z každého, ale když se někdy dívám do reklamních účtů klientů, tak pracují většinou jen s věkem a pohlavím. To je tvrdá realita z praxe. Optimalizace, vyhodnocování, AB testování, remarketing, konverzní pixely, asistované konverze ... scifi.

    Již dnes se však setkávám s tím, že mediálky poptávají kampaně u odbroníků a nesnaží se to "nějak splácat". Myslím, že to jde dobrým směrem. A určitě díky za článek.

  • 13. 5. 2014 10:10

    Dušan Šimonovič

    Jenda dobre popisuje možné a existujúce problémy reklamy na FB ak sa robí bez rozmyslu a len ako "ďalšia plocha", avšak Jan je svojou reakciou IMHO bližšie efektívnemu nastaveniu. Teda ak si to daný subjekt/firma môže dovoliť a objem činností, ktoré v social robí je naozaj veľký. Kombinácia špecialistu (to je jedno, či sedí v "mediálke" alebo inde) a interného (no, nie nutne a vždy) človeka, ktorý spravuje social profily je pre mňa z praxe ideálna. Chce to hlavne ten spomenutý častý kontakt a výmenu skúseností - FB reklamy sú podobne ako iné PPC systémy veľmi technický obor a špecializácia uňho dáva obrovský zmysel.
    Ak si to však firma/značka nemôže dovoliť, dá sa to aj kombinovať - je to však rozhodne náročnejšie na danú osobu aj kvôli požadovanej kombinácii skills. Alebo je snáď normálne, že človek na komunikáciu so zákazníkmi rozumie analytike, vie čo je to tracking pixel a vie kam + ako nasadiť remarketing kódy? :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).