Já myslím, že jsem uvedl i problémy, které může přinést správa FB reklam nepoučeným community managerem, a že je z článku patrná především důležitost schopností komunikace a práce s cílením. To, že to nyní většina mediálek neumí, je problém. Pokud by se to naučily, jak například ukazuje Honza, tak by takový článek nikdy nevznikl.
Mám pocit, že autor článku žije v úzko špecializovanom prostredí. Hodnota článku by bola vyššia, ak by neútočil na zopár subjektov (menej, ako 20).
Honza z GroupM je viac a viac diplomatickejší! :-)
Prosim, nezabúdajme, že klient platí konečný účet. On si rozhodne, akú cestu si zvolí pre svoje jednotlivé potreby. Ak som klient s mediálkou, tak v článku pod názvom "Proč by mediálky neměly dělat facebookovou reklamu?" očakávam konkrétne relevantné dôvody. A pre vyváženosť aj kritiku do vlastných radov. Nepoznám riešenia, ktoré majú len výhody.