Hlavní navigace

Proč domácnosti nekupují počítače

26. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Tenhle kousek ze zamyšlení Jiřího Hlavenky ze Živě prostě okopírovat musím. Všichni to víme, ale je potřeba říkat to pořád dokola a nahlas: Všude na světě způsobil fenomén (široce přístupného) Internetu to, že si počítač pořídili i ti lidé, kterým se jinak (vzhledem k jejich práci, koníčkům atd.) zdál jako nepotřebný. Tato situace u nás nastala jen z malé části, neboť široce přístupný Internet u nás ještě stále není, a pokud nenastane, bude pronikání počítačů do domácností stále jen záležitostí…

Tenhle kousek ze zamyšlení Jiřího Hlavenky ze Živě prostě okopírovat musím. Všichni to víme, ale je potřeba říkat to pořád dokola a nahlas: Všude na světě způsobil fenomén (široce přístupného) Internetu to, že si počítač pořídili i ti lidé, kterým se jinak (vzhledem k jejich práci, koníčkům atd.) zdál jako nepotřebný. Tato situace u nás nastala jen z malé části, neboť široce přístupný Internet u nás ještě stále není, a pokud nenastane, bude pronikání počítačů do domácností stále jen záležitostí generační výměny – tj. pořídí si jej až děti coby ,nezbytnost‘, rodiče se bez něj obejdou.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.