Hlavní navigace

Prodejci set-top-boxů: zájem roste během sportovních akcí

31. 10. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

31. 10. 2006

České republice se dosud prodalo asi 200 tisíc set-top-boxů pro příjem zemské digitální televize, přesná statistika ale neexistuje. Na kulatém stolu serveru DigiZone.cz to dnes řekl Jiří Rajdus, projektový manažer společnosti Czech Digital Group (CDG), provozovatele přechodného digitálního multiplexu B. Prodejci a výhradní zástupci značek Golden Interstar a TechniSat uvádí, že měsíčně prodají od jednoho do dvou tisíc přijímačů.

Přijímačů Golden Interstar se prodává okolo jednoho až dvou tisíc měsíčně, především okolo velkých sportovních akcí jako byla olympiáda nebo mistrovství světa ve fotbale, uvedl Jan Šupák ze společnosti Tipa. Největší zájem je o kombinované přijímače s CI sloty, které časem umožní příjem DVB-T i v novém kompresním standardu MPEG-4. Společnost Omko, výhradní zástupce německého výrobce TechniSat, uvádí podle Ondřeje Tichého prodeje okolo dvou tisíc přijímačů měsíčně.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.