Mezi slovenskými komerčními televizemi Markíza a Joj dochází k přetahování top manažerů. Začala s ním Markíza, která Jojce přebrala programového ředitele Františka Borovského. Ten je od 1. února na stejné pozici v Markíze, kam nastoupil s výměnou generálního ředitele Vladimíra Repčíka (nyní Markízu vede bývalý šéf slovenského rádia Expres Václav Mika). Program Jojky dočasně vedl generální ředitel Milan Kňažko, nastálo se ale funkce programové ředitelky ujme bývalá manažerka Markízy Katarína Rimóczyová. Uvedl to server Mediálne.sk.
Rimóczyová dosud vedla oddělení výzkumu v televizi Markíza. Určitý čas řídila také projekt Big Brother,
uvedl server Mediálne.sk. Televize Joj informaci zatím nepotvrdila, mluvčí Markízy Ivana Semjanová nicméně webu řekla, že Katarína Rimóczyová dala ve stanici výpověď. Tak rychlý přechod z jedné komerční televize do druhé, navíc v tak významných pozicích, je velmi neobvyklý. Součástí manažerských smluv totiž bývá nekonkurenční doložka v případě, že člověk tuto pozici opustí. Tomu také odpovídá patřičně vysoký „zlatý padák“.