Hlavní navigace

Programy Novy mají nadpoloviční podíl ve stanovené cílové skupině

13. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

13. 10. 2009

Z hlediska podílu na sledovanosti v prime time zaznamenaly TV Nova spolu s Novou Cinemou další úspěšný týden. V uplynulém týdnu dosáhly oba kanály dohromady v cílové skupině diváků od 15 do 54 let podíl na sledovanosti přesahující 51 procent. Pro kanál Nova Cinema to současně byl druhý nejúspěšnější týden v prime time od začátku letošního roku – průměrně jej sledovalo 3,17 % diváků cílové skupiny 15–54 tou dobou u televizních obrazovek.

Na výborných výsledcích sledovanosti TV Nova se již tradičně podílely seriály vlastní produkce Ordinace v růžové zahradě 2 a Ulice a pěvecká soutěž Česko Slovenská SuperStar. Na Nově Cinemě bodoval v uplynulých sedmi dnech především pondělní film Flynn Carsen: Návrat do dolů krále Šalamouna, který měl podíl na sledovanosti 8,21 % a byl vysílán 5. října. Zajímavostí je, že uspěl i americký kultovní snímek Rocky I., který Nova Cinema vysílala ve čtvrtek. Ten dosáhl 4,29-procentní podíl na publiku od 15 do 54 let.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.